וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בת אלף זונה": מה מתכנן גיא איתן למרצה שספדה למחבל וליד דקה?

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 13:11

המרצה בחוג לפילוסופיה, ד"ר ענת מטר, ספדה את המחבל וליד דקה בחשבון הפייסבוק שלה. יוצא האח הגדול, גיא איתן לא יכל להישאר אדיש והתחיל לתכנן נקמה. וואלה! סלבס חמור ומגפון

גיא איתן נגד ענת מטר/אינסטגרם צילום מסך
גיא איתן נגד ענת מטר. תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/ רן יחזקאל, עיבוד תמונה
מה הוא יעשה???/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים/ רן יחזקאל

היה באמת מפתיע ומזעזע לקרוא את מילותיה המפרגנות של המרצה ד"ר ענת מטר על המחבל וליד דקה, שהורשע במעורבות בחוליה שחטפה ורצחה את החייל משה תמם ז"ל: "היה שלום חבר יקר ואהוב. היית ותהיה מקור השראה אינסופי. הלב איתכן, סנאא ומילאד. עם אסעד וכל המשפחה. וכם העם הפלסטיני כולו, שאיבד היום את אחד מבניו המעולים ביותר", כתבה ד"ר מטר.

מי שלא יכל לעבור על הדברים האלה בשתיקה הוא המשפיען, גיא איתן, שהעלה רצף סטוריז מסקרן במיוחד, שמעלה את השאלה - מה הוא מתכנן לעשות למרצה?.

"שלחו את המספר ואיך קוראים לבת אלף?", כתב תחילה והמשיך: "לא יכעסו אם אני אבוא על הראש שלה, יאללה תשלחו את המספר טלפון, המלאכה מרובה", גיחח. מהרגע הזה, הבקשות שהעלה הפכו מוזרות יותר ויותר: "צריך חמישה דוברי ערבית אבל יהודים", ו-"צריך חמישה מגפונים וחמור".

אם חשבתם שאתם מצליחים לנחש לאן הלך המוח הקרימינלי שלו, תנסו לנחש שוב.

גיא איתן נגד ענת מטר. אינסטגרם, צילום מסך
מכירים??/צילום מסך, אינסטגרם
גיא איתן נגד ענת מטר. אינסטגרם, צילום מסך
משימות הפקה/צילום מסך, אינסטגרם
גיא איתן נגד ענת מטר/אינסטגרם. צילום מסך

"יש לנו את קאזם, יש מגפונים ויש רחפן. צא לדרך", כתב חברו של איתן, ניסים. בתגובה, כוכבת הרשת ענה לו: "מה ניסים, קאזם משלהם אבל! טוב לא משנה, שאין סוס גם חמור טוב. אל תשגע אותי, יש בטוח חמישה מגפונים? חסר עוד ארבעה דוברי ערבית וחמור, את החמור אתה תבין למה אני צריך בסוף אבל".

"ת'שמע רגע", הוסיף אחרי שקיבל את האישורים שהיה צריך, "אני קונה 10 אלף פלאיירים שרשום עליהם 'ענת זה שם של אישה רעה', ועל חלק מהם היה רשום 'ענת את בת אלף זונה'. עכשיו אני צריך שהרחפן יעיף את זה מעל האוניברסיטה בשעות הפעילות, אני אבדוק רגע אם הרחפן יכול לבדוק איזה שלוש נגלות של פלאיירים".

"אגב סתם שתדע, לאמא של ליאור קוראים ענת, אז לא כל הענתיות רעות, זאת ענת שאני אוהב. הייתי חייב להגיד את זה", אמר על אמה של בת הזוג החדשה שלו, אך מהר מאוד חזר לנושא שלשמו התכנסנו: "טוב תבדוק אבל אם הרחפן יכול לסחוב נגלה של איזה 3 אלף פלאיירים עליו, צריך למצוא איך אנחנו מפעילים אותו בשעות הפעילות בתוך האוניברסיטה", אולי מומלץ ייעוץ משפטי לכל הסיפור הזה.

וואלה! סלבס כתבה את המספר של האקס שלה בשירותי הגברים של התחנה המרכזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully