וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב אלוש נגד התקשורת: "אחדות ואהבה זה לא מוכר"

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 10:31

השחקן המצליח העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון מתוך התפילה המשותפת שהתקיימה אמש בכיכר החטופים, ותקף את התקשורת על כך שהאירוע לא סוקר: "למה זה לא בכותרות? כי אחדות, אהבה ותפילה משותפת לא מוכר". וואלה! סלבס מפגינה

אביב אלוש על התפילה בכיכר החטופים/צילום מסך אינסטגרם

בשבועות האחרונים המחאות וההפגנות הקוראות לשחרור החטופים והקדמת הבחירות העלו שלב, והפכו לסוערות יותר ויותר, בדומה לימים שהיו כאן לפני שהחלה המלחמה. אמש (שבת), התקיימו במקביל שני אירועים, הפגנה בקפלן שקראה לשחרור החטופים והחלפת הממשלה, ועצרת תפילה המונית שקראה גם היא לשחרור החטופים, ובמקביל לאחדות בעם.

בדומה לשאר חבריו מהתעשייה שהביעו בתקופה האחרונה את דעתם, גם השחקן אביב אלוש החליט להצטרף אתמול לדיון, רק מזווית שונה. השחקן העלה סרטון מתוך עצרת התפילה ותהה למה, בניגוד לאירועים האחרים, האירוע הזה לא מקבל במה תקשורתית: "עכשיו בכיכר החטופים, תמונות שלא יראו לכם בחדשות".

השחקן המשיך ותקף: "ולמה זה לא בכותרות? כי אחדות, אהבה ותפילה משותפת לא מוכר. יותר טוב לנו שנאה בכבישים, אבוקות ובלאגן. זה יותר טוב עכשיו לעם ישראל, לחיילים ולחטופים ולמשפחות השכולות ולפצועים... הבלאגן מביא חמצן לעם. תתעוררו", קרא.

הקריאה של השחקן להתמקד באחדות מצטרפת לפוסט נוסף שהוא העלה במהלך סוף השבוע, בו טען כי יש כוחות הפועלים לייצור שנאה ומחלוקת: "יש כח שפועל נגדנו שרוצה להפריד ולייצר שנאה ומחלוקת ולהפריד אותנו מהתורה ולהכניס לנו ספק באמונה. הכח הזה עושה את מה שמוטל עליו לעשות כמו נגיף לצורך העניין או כמו ה'גוקר נגד באטמן, השאלה היא מה אנחנו צריכים לעשות? והאם אנחנו עושים את התפקיד שמוטל עלינו.. זו השאלה!".

"אין לי ספק שכולנו כולל הרחוקים ביותר רוצים שיהיה פה טוב אבל הטוב הזה יוכל להתקיים רק בתנאים שעליהם חתמנו בחוזה אין שום דרך אחרת! אנחנו שוכחים מהר ולא מוכנים לעשות את התפקיד שלנו עד הסוף וכי זה דורש עבודה פנימה של כל אחד ואחת ולקיחת אחריות רק על עצמנו, בלי לחפש אשמים ושינוי תודעתי אמיתי. כל עוד אנחנו ניזונים מהשיח המפלג השנאה והמחלוקת שמתרוצצים בכל מקום ונותנים להם להיכנס פנימה למשכן שלנו, אז לא נוכל להוציא את הראש מהמים ולכן אסור לנו לתת לזה מקום".

  • עוד באותו נושא:
  • אביב אלוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully