וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוכרנית ליאל אלי נגד ההפגנות: "הפכו להיות פוליטיות"

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 13:41

אחרי עוד ערב סוער של מחאות ברחבי הארץ הקוראות להקדים את הבחירות ולהחליף את הממשלה, המוכרנית ליאל אלי החליטה להביע את דעתה: "ביבי כנראה ילך, בואו ניתן לו לעשות מה שהוא עשה 24 שנה". וואלה! סלבס דמוקרטית

ליאל אלי נגד ההפגנות/צילום מסך אינסטגרם
הלוק המנצח בעיניה: גופיית סבא וג'ינס בויפרינד משוחרר. ליאל אלי. אינסטגרם,
לוקחת בצ'יל. אלי/אינסטגרם

חצי שנה עברה מאז שהחלה מלחמת "חרבות ברזל", בה אנו מצויים עד היום, ונראה שחזרנו כמדינה לימים הסוערים שהיו לפני תחילת מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר. בשבועות האחרונים התגברו המחאות בארץ, ואיתן המהומות, הפילוג וההסתה. אחרי עוד ערב של הפגנות סוערות, המוכרנית ליאל אלי החליטה להביע גם היא את דעתה.

בסטורי שהעלתה אתמול (שבת) לעמוד האינסטגרם שלה, שיתפה אלי: "קשה לי עם כל הסרטונים מההפגנה. קשה קשה לראות את המדינה שלנו ככה. לא על זה נפלו גיבורים". המוכרנית המשיכה וטענה כי "מרגיש שזה שוב חזר להיות פוליטי" ותהתה לגבי מטרת המשתתפים במחאה, עם הפגנת חוסר קל בהבנה לגבי מהי דמוקרטיה וזכות ההפגנה.

ליאל אלי על ההפגנות. אינסטגרם, צילום מסך
ליאל אלי על ההפגנות/צילום מסך, אינסטגרם
ליאל אלי על ההפגנות. אינסטגרם, צילום מסך
ליאל אלי על ההפגנות/צילום מסך, אינסטגרם

"למה אנשים שהם לא ממשפחות החטופים, או קשורים למשפחות החטופים, פשוט בפאקינג ראבק שביבי ילך. ח'ברה ביבי כנראה ילך. סקופ מטורף, הוא כנראה ילך", תקפה אלי והוסיפה: "אבל צ'יל, בואו שנייה נתאחד נגד הפאקינג אויבים, ניתן לו לעשות מה שהוא עשה 24 שנה כי הוא היה טוב, עד לתקופה מסויימת, הוא היה סבבה. מה קורה לכם, תרגעו. זה עושה לי חרדות עוד פעם".

המוכרנית היא לא היחידה שמביעה את דעתה בנוגע להפגנות או לאופן התנהלותה של הממשלה בתקופה האחרונה. לפני כשבוע יוצאות הריאליטי בר כהן ועינב בובליל שיתפו גם הן במחשבות שלהן לגבי קיום ההפגנות. כהן תמכה במשפחות החטופים והביעה אמפתיה כלפי החמרת המחאה, ואילו בובליל טענה כי זה לא הזמן למחאות והפגנות.

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל אלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully