וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלפור רגועים: עינב בובליל נגד בר כהן

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 12:15

יוצאות הריאליטי, עינב בובליל ובר כהן, הדהדו את התמיכה במאבקן של משפחות החטופים, אך התנגחו אחת נגד דעתה של השנייה בנוגע למחאות. וואלה! סלבס פוליטיקאית

בר כהן עינב בובליל. אינסטגרם/ מערכת וואלה!, עיבוד תמונה
בר כהן עינב בובליל/עיבוד תמונה, אינסטגרם/ מערכת וואלה!

המחאות השונות הביאו איתן המון תגובות, חלק מהן חיוביות, חלק אחר ממש לא וגם זה בלשון המטעה. בימים האחרונים אפשר לראות בבהירות שחילוק הדעות הזה הגיע עד הביצה המקומית שלנו, אחרי שלא מעט סלבס השמיעו את דעתם לכאן או לכאן.

גם יוצאת הריאליטי, עינב בובליל, הביעה את דעתה והביאה זווית קצת אחרת: "גם אני חושבת שצריך לעצור את המדינה וכל מה שמשפחות החטופים עושות הוא בסדר, ואני הייתי עושה יותר גרוע ממה שהם עושים אם חלילה הילדים שלי היו שם".

"כולם כולל כולם צריכים לתמוך בהם. האם ההפגנות יעזרו להם? אני לא יודעת. אמן ואמן ואמן שכן. אבל ההפגנות נגד הממשלה מחזירות אותנו ל- 6/10 וכמובן מחלישות אותנו מול הנאצים ומול שאר העולם! גרוע ביותר! אחרי המלחמה ואחרי שהחטופים יחזרו תחליפו ממשלה, תעשו מה שאתם רוצים. רגע ממש, ממש לא".

"שוב פילוג, שוב הסתה, שוב שנאה, אין כוחות לזה! למען הסר ספק ואין לי כוח להתווכח בפרטי, ביבי וכל מי שהיה במשמרת ב- 7/10 צריך ללכת הביתה אחרי המלחמה נקודה".

הסטורי של עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

בובליל המשיכה ודגישה את חשיבות התזמון לדעתה להחלפת הממשלה: "אבל לא עכשיו, זה בטוח לא יביא את החטופים! בטח ובטח לא נותן רוח גבית ללוחמים שלנו שנלחמים עבורנו ומחרפים נפשם! בכללי אני חושבת ובטוחה שרק רק רק תפילות חזקות חזקות יחזירו את החטופים בע"ה. לא ביבי, לא ביידן ולא אף אחד אחר".

"דרך אגב, מאז שטסתי לניו יורק הפסקתי לראות חדשות ולהתעדכן. זה התחיל כי באמת טסתי ואז פשוט ראיתי שזה עשה לי טוב לנפש, לנשמה ולבריאות. מאז ה- 7/10 הייתי צמודה 24/7 . לא הייתי יוצאת מהבית בערב כדי לראות חדשות, כל היום באתרים, כל היום בכתבות וזה פשוט גמר אותי, חיסל ואז שטסתי הבנתי שפשוט זה לא עושה לי טוב ומאז הפסקתי".

"בין כה וכה אני לא מאמינה לשום ערוץ טלויזיה. את רואה ערוץ 12 או 14, את חושבת שאת במדינה אחרת. אין אובייקטיביות, יש ימין ושמאל, יש פילוג, יש הסתה ויש קיצון. לי כואב רק על החיילים שלנו ועל החטופים שלנו, אז אני פשוט מתפללת עבורם כל הזמן ומקווה שיהיה פה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הסטורי של עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

"אני לא מנותקת, פשוט בחרתי להתנתק כדי לשמור על שפיות ובריאות הנפש שלי והגוף שלי, ולהמשיך לתפקד בתור אישה לבעלי ואמא לחמשת הילדים שלי! ומקווה מאוד לעתיד טוב יותר, בלי קיצוניות משום צד. בלי הפגנות, בלי חסימות כבישים, בלי קללות, בלי כלום. פשוט להיות אנשים טובים".

"אם באמת כולם היו טובים ולכולם היו כוונות טובות, לא היינו במצב הזה, לא לפני ה-7/10 ולא עכשיו", הטיחה יוצאת הריאליטי בסיום המונולוג הארוך שלה.

מהצד השני, הייתה זאת יוצאת ריאליטי נוספת שדעתה הייתה מנוגדת לחלוטין לדבריה של בובליל, בר כהן: "אתמול לקח לנו שעה וחצי להגיע למסעדה, יכולה להגיד שלא הייתה צפירה אחת! אולי אחת של איזה אידיוט".

תחסמו כל כביש אפשרי, תסגרו את המדינה גם אם צריך וסליחה שאנחנו חיים רגיל. אל תחשבו שלא אכפת לנו. זו לא צביעות, באמת אכפת לנו וכואב לנו, אנחנו פשוט לא יודעים מה לעשות".

הסטורי של בר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של בר כהן/צילום מסך, אינסטגרם

"במוצאי שבת הקרובה אני אגיע גם בלי נדר, אתם צודקים, אנחנו חארות. זה לא מספיק רק לשתף בסטורי ולכאוב, אנחנו צריכים להיות שם", כתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

מי שפחות הייתה מרוצה מהדברים של כהן, היא אחת מהעוקבות שלה שהטיחה מילים והאשמות קשות: "כמה שטויות, כמה נזק אתם עושים לחטופים, את לא מבינה אפילו. כמה נזק אתם עושים לשוטרים ולאנשי הביטחון שבמקום שיגנו עלינו אתם נותנים להם להגיע לשם, לספוג מכות, קללות ויריקות במקום לקום על עצמכם, ולתת לאותם לוחמים שמתאבדים בשבילינו עכשיו בעזה לעשות העבודה".

"(גם אם את לא מאמינה, הם עושים יותר ממה שנדמה לך), בזמן שההפגנות סינוואר חוגג על כל מה שקורה במדינה שלנו, על מלחמת האחים. השתגעתם, ככה לא מחזירים חטופים, אתם רק מרחיקים את העסקה, מסכנים שוטרים ותו לא".

"אל תהיי חלק מהעדר, שמונעים משנאה. לשרוף את המדינה לא יחזיר אותם, רק לא ביבי לא יחזיר אותם. אתם מסכנים את חייהם וזה מה שאתם מפספסים".

הסטורי של בר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של בר כהן/צילום מסך, אינסטגרם

אם חשבת לרגע שיוצאת הריאליטי תעבור על משהו כזה בשתיקה, כנראה שאתם לא מכירים אותה בכלל, כי זה ממש לא המצב: "תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב! יש לי אפס סובלנות להודעות כאלה! לקח להם המון זמן, אבל המון זמן, לחסום כבישים! בחיים שלי לא הייתי בהפגנת כאוס או הפגנה של הרס שפוגעת באחר, אבל שומעים?", פנה לעוקבייה.

"אם אחותי הייתה שם או הבן שלי, הנימוס שלי היה מסתיים מזמן! ותראו לי שוטר אכבר גבר שיגיד להם מילה! להזכיר לך כמה זמן הילד, האבא או אחותם בעזה? ומה עובר עליה? יופי. את היציאה מהבית של כל הקבינט הייתי חוסמת אם הבן שלי היה שם, תגידי את שפויה?!", החזירה כהן באותו המטבע לעוקבת המבולבלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully