וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה לשגע: ליזו לא תפרוש מתעשיית המוזיקה

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 12:29

הזמרת והראפרית השנוייה במחלוקת הודיעה לאחרונה שהיא פורשת, אבל מעולם לא ציינה ממה בדיוק. עכשיו, היא מספקת את כל התשובות. וואלה! סלבס שקרנית תזמיני לי מונית

הסרטון של ליזו/אינסטגרם צילום מסך

הפרישה של הזמרת והראפרית ליזו, לא ממש הפתיעה אנשים, אך מה שהצליח לעצבן את חלק מהגולשים הייתה הסיבה שבגללה פרשה: "אני מתמודדת עם שקרים שמופצים עליי בשביל פרסום וצפיות כדרך קבע", כתבה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ולא אמרה מילה על ההאשמות שהיא עומדת מולן בגין הטרדה מינית, אפליה, תקיפה וכליאת שווא, ויצירת סביבת עבודה עוינת.

במהלך שצורח "ראש קטן", הראפרית בישרה על הגעתה של מוזיקה חדשה שעבדה עליה בזמן שכולם היו עסוקים בלתקוף את המעשים שהיא לכאורה עשתה. אם זה לא מספיק, היא גם העלתה סרטון בו היא מבהירה בדיוק ממה היא החליטה לפרוש כשהיא באחוזה שלה, בבגד ים כמובן.

"אני רוצה לעשות את הסרטון הזה כי אני פשוט צריכה להסביר את עצמי", אמרה הזמרת והמשיכה: "כשאני אומרת שאני פורשת, אני מתכוונת שאני פורשת מלתת תשומת לב לאנרגיה שלילית. מה שאני לא פורשת ממנו, זה האושר של החיים שלי, שזה לעשות מוזיקה ולהתחבר עם אנשים, כי יודעת שאני לא לבד בזה".

ליזו נוגעת בציצי. אינסטגרם, צילום מסך
ליזו נוגעת בציצי/צילום מסך, אינסטגרם

"אין שום דרך או צורה שבה אני הבן אדם היחיד שחווה את הקול השלילי הזה שמרגיש חזק יותר מהקול החיובי. אם אוכל לתת רק לבן אדם אחד את ההשראה או המוטיבציה כדי להגיד שהם מפסיקים לתת לאנשים שליליים לנצח או לתגובות שליליות לנצח, אז עשיתי יותר ממה שיכולתי לקוות. עכשיו שזה נאמר, אני הולכת להמשיך להתקדם הלאה, אני אמשיך להיות אני. אני רוצה להודות פעם נוספת על כל האהבה שקיבלתי, זה חשוב לי יותר ממה שאתם יודעים", חתמה.

למרות ההצדקות, חשוב להזכיר שרק לפני חודשיים הוחלט על ידי בית המשפט להשאיר חלק גדול מהאשמות נגדה: "אנחנו מאוד מרוצים מהפסיקה של השופט ואנחנו מחשיבים את זה בתור ניצחון לאיזונים", מסר עורך הדין שמייצג את שלושת הרקדניות והוסיף שהשופט: "מחק מספר אישומים, ביניהם על פאט-שיימינג, צילומים בעירום ועל כך שהרקדניות היו צריכות להיות על "הולד" ולא במהלך סיבוב ההופעות".

זה אומר שההאשמות בהטרדה מינית, תקיפה וכליאת שווא, ויצירת סביבת עבודה עוינת. עדיין עומדות כסדרן.

  • עוד באותו נושא:
  • ליזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully