וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ ביחסים: מה קרה בין שביט ויזל ללירן כוהנר?

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 14:09

חבורת הבנות שיצרו שביט ויזל, לירן כוהנר, ליקי רוזנברג, שלומית מלכה ודר זוזובסקי היו מהחבורות השמחות והנוצצות בתעשייה, עם בילויים שהוציאו לכולנו את העיניים. אבל מתברר שמאחורי הקלעים לא הכל כל כך זוהר, ויש קרע עמוק בחבורה. מה קרה שם? וואלה! סלבס סכסכנית

לירן כוהנר, שביט ויזל, דר זוזובסקי, שלומית מלכה וליקי רוזנברג. אינסטגרם, צילום מסך
סופה של תקופה/צילום מסך, אינסטגרם

כמעט כל מי שנמצא באינסטגרם מכיר את חבורת הבנות הזוהרת והשמחה של לירן כוהנר, שביט ויזל, דר זוזובסקי, שלומית מלכה וליקי רוזנברג. החמישייה נפגשת באופן קבוע, מבלה במקומות שווים בעולם וכל זה בתוספת תמונות מוציאות עיניים ומעוררות קנאה כמובן.

אבל מתברר שמאחורי הקלעים לא ממש שמח, והחבורה נמצאת בתקופה האחרונה במשבר של ממש. מי שעוקב אחריהן בוודאי שם לב שבחודשים האחרונים שתיים מבנות החבורה לא נמצאות ממש בקשר- לירן כוהנר ושביט ויזל. החברות הטובות אמנם עדיין עוקבות אחת אחרי השנייה באינסטגרם, אבל הן כבר לא מעלות תמונות יחד, לא נמצאות בבילויים משותפים ואפילו בימי ההולדת שלהן נרשמה התעלמות מסוימת.

לירן כוהנר, שביט ויזל, דר זוזובסקי, ליקי רוזנברג, שלומית מלכה. אינסטגרם, צילום מסך
חבל, היה כיף/צילום מסך, אינסטגרם

הסיבה לקרע בין השתיים הוא סכסוך עסקי בין הבעלים שלהן, גיא גיאור של לירן ואוהד בן נון של שביט. השניים היו שותפים בעסק שקשור למתנות לחתונות, אך הם נקלעו לחילוקי דעות שהשפיעו לבסוף גם על היחסים בין החברות הטובות.

כזכור, לפני כחודש ויזל הודיעה כי היא ובעלה ארזו את החפצים שלהם ושל בתם הקטנה, ועברו להתגורר בקפריסין בעקבות הזדמנות עסקית שקיבל בן נון, לדבריה. בסרטון שהעלתה לאינסטגרם שלה סיפרה: "אני בעיקר גאה בנו כמשפחה שיצאנו להרפתקאה הזאתי. זה ממש מאחד ומגבש את התא המשפחתי ואני ממש שמחה על זה. זה עניין ונושא שעלה הרבה לפני המלחמה ויצא שזה קרה בתקופה הזו אז לא עשינו מזה עניין".

לירן כוהנר מסרה בתגובה: "חחחחחחחחח דיי עם השטויות שלכם".

וואלה! סלבס ניתקה קשר עם החברה הכי טובה שלה אחרי שהיא קנתה את סנדוויץ' החביתה האחרון שנשאר בקפיטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully