וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'או בלה: הדוגמנית שביט ויזל עזבה את ישראל

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 14:50

הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר ומשפחתה עברו לאחרונה להתגורר בקפריסין ועכשיו היא חושפת מה עמד מאחורי ההחלטה לעזוב את הארץ. וואלה! סלבס ננטשת

שביט ויזל מספרת על ההחלטה לעזוב את ישראל/צילום מסך אינסטגרם

הדוגמנית שביט ויזל, שהייתה מלכת היופי של ישראל לשנת 2010, נולדה וגדלה בקיבוץ בארי, אחד המקומות שספגו הכי הרבה אבידות בשבעה באוקטובר. במהלך התקופה האחרונה היא העלתה פוסטים רבים בנושא ופעלה רבות להעלאת המודעות לנושא החטופים ולמה שהתרחש בקיבוץ באותו יום שבת ארור.

כעת מתברר שבמהלך התקופה האחרונה, בנוסף לכל קשיי המצב, ויזל ומשפחתה התמודדו עם שינוי ענק בחייהם, כשהחליטו לעבור לגור מעבר לים. הרעיון למעבר עלה הרבה לפני שהתחילה המלחמה, אך לבסוף יצא דווקא עכשיו לעשות את הצעד הגדול, בעקבות הזדמנות עסקית שקיבל בעלה של ויזל, אוהד: "יש מלא שמועות ואייטמים, אז אני אעשה לכם סדר. עברנו לגור בקפריסין בעקבות הזדמנות עסקית חדשה של אוהד בעלי. וזה מרגש, משמח ומעניין והכל ביחד", סיפרה ויזל בסרטון שהעלתה.

"אני בעיקר גאה בנו כמשפחה שיצאנו להרפתקאה הזאתי. זה ממש מאחד ומגבש את התא המשפחתי ואני ממש שמחה על זה. זה עניין ונושא שעלה הרבה לפני המלחמה ויצא שזה קרה בתקופה הזו אז לא עשינו מזה עניין". ויזל ומשפחתה מתגוררים בקפריסין כבר כחודש וחצי, אבל אם נאמין לדבריה, היא תגיע לכאן בתדירות גבוהה: "אני כמובן אגיע הרבה לבקר בארץ, זה ממש פה, חצי שעה טיסה. המשפחה שלי בארץ, החברות שלי בארץ, ברור שאני אגיע אבל כרגע אנחנו גרים כאן".

וואלה! סלבס חולמת כבר שנים על רילוקיישן, אבל היא נמצאת ברשימה השחורה של רוב מדינות העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • שביט ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully