וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחים להרוס: אנחנו יודעים למה הסלבס מחקו את האינסטגרם

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 14:00

אם נכנסתם הבוקר לאינסטגרם ותהיתם גם אתם מה קרה לעמודים של טהוניה רובל, עומר דרור ואלה לי להב, שהעלו פוסט משונה ומחקו את שאר הפוסטים שלהם, אז יש לנו תשובה. ולא, לא מדובר במתיחה ל-1 באפריל. וואלה! סלבס נדושה

הפוסט המסתורי של אלה לי להב. אינסטגרם, צילום מסך
לא מיצינו?!/צילום מסך, אינסטגרם

אם גם אתם עוקבים אחרי טהוניה רובל, עומר דרור ואלה לי להב, אז בטח שמתם לב הבוקר (שני) שכל אחד מהם מחק את תמונות האינסטגרם שלו והשאיר רק פוסט אחד מסתורי במיוחד: "מהיום קראו לי מל/ אוסקר/ לולו". וואלה! סלבס הבינה מהר מאוד שמדובר במהלך יח"צני (מוכר במיוחד), לא נשארה חייבת ויצאה לבדיקה.

אז כמובן שלא, אתם לא צריכים להתגעגע לכוכבים והם ממש לא עוזבים את האינסטגרם או את שמם המקורי, ואל דאגה, כי מסתבר ששלושלתם קיבלו על המהלך הזה לא מעט כסף. הקמפיין הוא לאחד ממותגי ההלבשה התחתונה שיחשף כמובן בקורב, ואז יחזרו גם כל התמונות ושאר הפוסטים שנשמרו בינתיים בארכיון האינסטגרם של אותם הכוכבים.

הפוסט של עומר דרור. אינסטגרם, צילום מסך
מקורי כמו פרחים ביום האהבה/צילום מסך, אינסטגרם
הפוסט המסתורי של טהוניה. אינסטגרם, צילום מסך
ממש תעלומה/צילום מסך, אינסטגרם

וואלה! סלבס לא יכלה להתעלם כמובן מהבחירה בטהוניה לקמפיין. מי שרק לאחרונה יצאה על החברות הגדולות שבוחרות באושיות רשת עשתה בעצמה ככל הנראה מהלך מאוד מוצלח, כי מאז שהיא פתחה את החזית מול אותן אושיות היא לא יורדת מהכותרות ואולי אפילו הפכה למוכרנית מוצלחת בעצמה.

וואלה! סלבס ממחזרת עד היום ברכות שהיא שולחת ליום הולדת בהעתק הדבק, ולעיתים אפילו שוכחת להחליף את השם של החוגג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully