וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי של ישראל הותקפה בהפגנה של פרו פלסטינים בניו-יורק

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 13:11

נועה כוכבא, האחרונה שנבחרה למלכת היופי של ישראל, נפצעה לאחר שהותקפה במהלך הפגנה של פרו-פלסטיניים בניו-יורק אליה נקלעה. וואלה! סלבס פחד אלוהים ישמור

מלכת היופי נועה כוכבא הותקפה בהפגנה של פרו פלסטינים בניו יורק/צילום מסך אינסטגרם

סוף שבוע מלחיץ במיוחד עבר על נציגי ישראל ברחבי העולם, הנתקלים בהפגנות סוערות של פרו-פלסטינים ומוצאים את עצמם בסכנה של ממש. אחרי שהספורטאים שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק מצאו את עצמם בלב המהומות בטוקיו, גם נועה כוכבא, האחרונה שנבחרה למלכת היופי של ישראל בשנת 2021, הותקפה בהפגנה דומה של פרו-פלסטינים שהתקיימה בניו-יורק.

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על מסע ההסברה שכוכבא עורכת בארה"ב, ועל קבלת הפנים המלחיצה לה זכתה על ידי מפגינים פרו- פלסטינים. הדוגמנית, שהתגייסה לשירות מילואים כחובשת כשפרצה מלחמת "חרבות ברזל" והייתה בשירות עד לאחרונה, נקלעה כאמור להפגנה של פרו-פלסטינים וסיפרה על כך בסטורי שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה.

"היום הם החליטו לעשות הפגנה קיצונית פה. היינו 10 ישראלים מול 5,000 חולי נפש. יודעים שזה לא בטוח, חוששים, אבל לא הצלחנו לעצור את עצמנו ולנסות אפילו קצת להראות אותנו". כוכבא וחבריה, מצויידים בדגל ישראל וחוברות, ערכו הפגנת נגד קטנה משלהם, אך מהר מאוד מצאו את עצמם מותקפים לא רק מילולית, אלא גם פיזית.

נועה כוכבא. אינסטגרם/ איתי כהן, צילום מסך
נועה כוכבא/צילום מסך, אינסטגרם/ איתי כהן

כוכבא נפגעה ממרפק שקיבלה לפניה מאחד המפגינים, שבמקרה ובמזל פספס את העין שלה, והיא נזקקה לטיפול רפואי משירותי האמבולנס שנכח במקום. גם האירוע הזה תועד בסטורי שלה בצירוף ההסבר למה שקרה.

"רק עמדתי שם והשרשרת מגן דוד שלי הציצה מתוך החולצה. ההבדל הוא שאנחנו אנשי היגיון והם אנשי אלימות". היא המשיכה ותיעדה את הסיוע שקיבלה מהחובשים במקום ועידכנה: "אני בסדר ואין לי זעזוע מוח, עם ישראל חי".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully