וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דם על המדרגות: קבלת הפנים שחיכתה למלכת היופי של ישראל בארה"ב

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 12:00

נועה כוכבא, שזכתה בתחרות "מלכת היופי" האחרונה שהתקיימה בשנת 2021, שירתה במהלך המלחמה במילואים והשתחררה לאחרונה. מאז היא עוסקת רבות בהסברה ישראלית בחו"ל, אבל לקבלת הפנים המפחידה הזו היא בהחלט לא ציפתה

נועה כוכבא. אינסטגרם/ איתי כהן, צילום מסך
נועה כוכבא/צילום מסך, אינסטגרם/ איתי כהן

הדוגמנית נועה כוכבא נבחרה למלכת היופי של ישראל בתחרות האחרונה שהתקיימה לפני כשלוש שנים בשנת 2021 וייצגה את ישראל בתחרות מיס יוניברס שהתקיימה באילת. בחודשים האחרונים היא עלתה בדומה לרבים על מדים, ושירתה במילואים כחובשת במהלך מלחמת חרבות ברזל.

כוכבא עוסקת רבות בהסברה למען ישראל בעולם מאז שפרצה המלחמה, ברשתות החברתיות וגם בפגשים פנים מול פנים מול קבוצות ואנשים שונים. כעת היא נמצאת במסע הסברה בקמפוסים בארה"ב, שם ציפתה לה קבלת פנים מלחיצה במיוחד.

מלכת היופי לשעבר הגיעה למספר קמפוסים בסן פרנסיסקו במסגרת פעילות ההסברה, שם היא נתקלה במפגינים פרו-פלסטינים. המפגינים, חלקם יהודים, ערכו לה "קבלת פנים" סוערת במיוחד שכללה שפיכת צבע אדום המסמל דם במדרגות הכניסה, הניפו שלטים ודגלי פלסטין וקראו לעברה בקריאות של "מיס ג'נוסייד" (רצח עם) והקריאה המוכרת של "מהנהר ועד הים".

כוכבא סיפרה כי נאלצה להסתייע במאבטחים שישמרו עליה כשהגיעה לארוחת ערב בעיר ושיתפה כי קיבלה הודעות מאיימות לעמוד האינסטגרם שלה, בעקבותיהן חששה להעלות תכנים ותמונות על מנת שלא יזהו איפה היא נמצאת ויגיעו אחריה לשם.

"זה משהו שלקחתי על עצמי וצפיתי שיקרה כי בסוף אני מייצגת את כל מה שהם הכי שונאים- גם חיילת ששירתה במלחמה וגם מלכת יופי שמייצגת את מדינת ישראל. החווייה עצמה הייתה מלחיצה שכמות כל כך גדולה של אנשים התאספה רק כדי לשנוא אותי, אבל אם הצלחתי לעצבן כל כך הרבה אנשים ששונאים אותנו אז כנראה שאני עושה משהו נכון ומסבירה את האמת שלנו והם לא יכולים לקבל אותה", סיפרה נועה לוואלה! סלבס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

המפגינים, שמגיעים מקבוצות שונות של פרו-פלסטינים ואנטי-ציוניים, העלו תיעוד מההפגנות לרשתות החברתיות וכינו את כוכבא, ששירתה כחובשת בצה"ל בסדיר ובמילואים 'רוצחת תינוקות': "למעלה מ-100 אנשים התאספו בגשם השוטף כדי להפגין למען פלסטין חופשית. אנחנו כאן כדי לומר, 'אין שום דבר יפה ברצח עם', המפגינים הצביעו על תואר חדש ומתאים יותר למיס 'ישראל'- 'מיס ג'נוסייד', 'מיס שימוש בטראומה יהודית', 'מיס פשעי מלחמה' ו'מיס אני והשטויות האלה של רצח עם'. האם רוצחת התינוקות, נועה כוכבא, הוכתרה בתואר האהוב עליך?".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully