וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ניתוח החירום שעברה: זו המחליפה של נטע ברזילי

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 12:49

על ניתוח החירום להוצאת התוספתן של זוכת האירוויזיון כבר קראתם כאן במהלך השבוע, אבל מה שלא ידעתם הוא, שבסוף השבוע היא היתה אמורה להופיע באירוע גדול מאוד. אז מי תחליף אותה? וואלה! סלבס באה לעזרת חבר

הסטורי של נטע ברזילי/אינסטגרם צילום מסך

מחר בערב (שישי) יחגגו בזאפה מידטאון תל אביב את אירוע חגיגות החמש שנים לליין הדראג המצליח של One night only. מי שהוזמנה להיות כוכבת הכבוד היא לא אחרת מנטע ברזילי, שכיאה לזוכת אירוויזיון ומי שהביאה לנו הרבה כבוד וגאווה, היא גם חביבת הקהילה הגאה.

אממה, לתוספתן של ברזילי היו תוכניות אחרות, מה שגרם לכך שהזמרת נאלצה להיכנס לניתוח חירום ממש השבוע, לאחר שבבדיקה שגרתית התגלה כי היא סובלת מדלקת חמורה בתוספתן ולכן נאלצו להסיר לה אותו. אל דאגה, עכשיו היא כבר בביתה ונמצאת בהחלמה, אבל הלו"ז, כמובן, היה חייב להשתנות.

הופעה, כמו הופעה, חייבת להתקיים בכל זאת, ולוואלה! סלבס נודע שבמקום דיווה אחת תגיע דיווה אחרת, שהופיעה גם היא באירוויזיון בעבר, בהופעה שהייתה לא פחות מוצלחת וטובה מזו של ברזילי. מי שנבחרה להחלפה היא לא אחרת משירי מימון, שעם כל הקאברים שבוצעו לשיר שלה "השקט שנשאר" במופיע הדראג השונים, אין ספק שהיא תהיה לגמרי בסביבה טובה.

שירי מימון. אינסטגרם, צילום מסך
מוכנה לשואו? מימון/צילום מסך, אינסטגרם

וואלה! סלבס תמיד נמצאת בסטנד ביי, אבל משום מה אף פעם לא נקראה להחליף על הבמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully