וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים בבית החולים: נטע ברזילי נאלצה לעבור ניתוח חירום

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 21:00

הזמרת נטע ברזילי נאלצה להתפנות לבית החולים אחרי בדיקה שגרתית ולעבור ניתוח חירום בעקבות דלקת מסוכנת שהתגלתה בגופה. וואלה! סלבס רק בריאות

הסטורי של נטע ברזילי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נטע ברזילי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של נטע ברזילי/אינסטגרם צילום מסך

האישה שהביאה את הארוויזיון למדינת ישראל אחרי שנים ארוכות, נטע ברזילי, חשה ברע לפני כמה ימים והלכה לבדיקה שגרתית רק כדי לוודא שהכל בסדר.

למרבה ההפתעה, המצב היה הרבה יותר חמור ממה שציפתה: "כבר כמה ימים שאני מרגישה סחרחורת ובחילה כשאני אוכלת, שיערתי שאולי אני אלרגית לחלב או שחסר לי ברזל. היה לי יום פנוי אתמול יחסית אז החלטתי ללכת לרופאת משפחה שלי לתת כיף", שיתפה ברצף סטוריז שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה והוסיפה מיד לאחר מכן סרטון: "קאט ל- דלקת בתוספתן וניתוח דחוף".

למרות כל הפחד שהיה ניכר על פניה בזמן שעובד בית החולים איכילוב בישר לה שהיא חייבת לעבור ניתוח, אחרת תחזור לאותו המצב אחרי כמה חודשים, הזמרת לא שכחה גם לזרוק בדיחה: "כמובן ששאלתי ישר כמה שוקל תוספתן".

אחרי שהדאיגה את הגולשים הכוכבת הרגיעה: "הניתוח עבר בשלום והשותפה שלי לחדר, סבתא רשל, כל הזמן בירכה אותי ששנה הבאה אני מתחתנת. שתדעו שאם זה קורה, רשל שליחה של השם יתברך", וואלה! סלבס גם מעוניינת בשיחה עם רשל.

הסטורי של נטע ברזילי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נטע ברזילי/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של נטע ברזילי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נטע ברזילי/צילום מסך, אינסטגרם

ברזילי המשיכה וגוללה את סיפור החוויה: "ההורים שלי בחו"ל אז ניב שלי ישנה איתי בלילה. איזה מזל שיש לי חברים שנוח לי להתלונן לידם, ונדבי והאחים שלי שמרו עליי בימים", בסופו של דבר הזמרת השתחררה מבית החולים, אך מרוב שמחה לא שמה לב שהיא יצאה כשעדיין יש דברים שהיו מחוברים לגופה.

"מרוב שהתרגשתי ששחרו אותי ברחתי בלי שיוציאו לי את הברז הזה. מזל שיועד הרופא הוא שכן שלי וגם חבר שלי וגם רופא. ציינתי כבר שהוא רופא?", הדגישה את העובדה שלא השאירה את יד שמאל שלה לחסדיו של אדם בלי הסמכה.

כזכור, ברזילי עתידה להתמודד בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" ולנו נותר לקוות שזה לא יפריע לחזרות או לביצועים שלה.

וואלה! סלבס הפסיקה ללכת לרופא אחרי שהוא דחף לה מקל של ארטיק, בלי הארטיק, לגרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully