וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם היו משתמשים בסמים": רוסלנה רודינה פותחת על עברה האפל

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 10:17

אושיית הרשת רוסלנה רודינה מצאה את עצמה מקיימת שיחה חשובה עם הבן שלה, יאן גולן, על התמכרויות וסמים. על הדרך, היא גם חשפה את ההשפעות של העבר האפל שלה על חייה. וואלה! סלבס והגדת לבנך

רוסלנה רודינה ויאן גולן. אינסטגרם, צילום מסך
רוסלנה רודינה ויאן גולן/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית ואושיית הרשת רוסלנה רודינה כבר שיתפה בעבר על השיחות החשובות שהיא מקיימית עם בנה הצעיר אותו היא חולקת עם הזמר אייל גולן, יאן גולן. בפעם הקודמת השיחה שלהם הייתה על הקהילה הגאה ובה רודינה ענתה על שאלות שהטרידו את מנוחתו של בנה.

אמש (ד'), העלתה הכוכבת וידיאו נוסף לחשבון האינסטגרם שלה ובו היא חלקה פרטים מתוך שיחה נוספת שלהם: "בא לי היום לגעת בנושא מאוד חשוב, מבחינתי לפחות. לפני איזה שבועיים בערך, לפני פורים, הייתה ליאנצ'וק שיחה בבית הספר, עם המורים כמובן, על כל מיני זמרים מחו"ל שהילדים מעריצים ואוהבים, כמו כל הראפרים הגדולים, איך הם הגיעו לתהילה וכל הסיפורים שלהם".

"איכשהו הם הגיעו לנושא של סמים. הם סיפרו שיש כמה ראפרים שהשתמשו בסמים וכזה. יאנצ'וק בא אליי ואמר לי, אמא מה זה סמים? אז הסברתי לו שזה חומרים כימיקליים ששמים בזה דברים הכי לא בריאים שיש לגוף שלנו, שזה דברים מסוכנים ושזה גם יכול לגרום למוות. איכשהו מצאתי את עצמי בשיחה עם יחד בן תשע, על סמים".

"זה זרק אותי אחורה, לגיל 12 שלי. אני חוויתי את כל הנושא הזה, את כל הסביבה של אחי שבעצם כולם היו משתמשים ואנשים שהכרתי בעצם לא בחיים היום, ושבשבילי זה לא כזה סבבה לצאת ולעשות סמים. אני יודעת שיש הרבה אנשים שעושים ואני לא נכנסת לזה וזה לא המקום שלי, כי זה לא המקום שלי".

"אני מדברת בתור אמא, כמישהי שחוותה את המציאות השונה ואת הטראומות שזה השאיר בי. אני כן חושבת שזה חשוב היום לדבר על זה, כי היום הילדים גם בגילאים האלה, גם בבתי הספר, נגררים אחרי ילדים אחרים ואני בטוחה שיש הרבה שעושים את זה. פשוט צריך לדבר איתם ובאמת להסביר להם עד כמה זה מסוכן ועד כמה זה לא סבבה, ולשמור עליהם כמה שניתן, כי הכל נהיה כזה נורמלי".

הכוכבת המשיכה וחשפה ההשפעות של החיים שלה בתור נערה צעירה: "בדברים האלה זה קצת פחות. לי יש חרדה מזה, באמת חרדה מאוד קשה וטראומות קשות. בחיים שלי לא נגעתי, אני בחיים גם לא אגע, אני אנטי-אנטי", חתמה את הסרטון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רוסלנה רודינה יאן גולן. אינסטגרם, צילום מסך
רוסלנה רודינה יאן גולן/צילום מסך, אינסטגרם

רודינה הוסיפה לפוסט גם טקסט נוסף בו היא שיתפה על הקושי שלה מול השיח: "נושא שעבורי הוא סופר רגיש וכנראה טראומטי יותר. מאז אותה שיחה זה אצלי בתת מודע פתאום חולמת על הדברים האלה ונבהלת כל פעם מחדש".

"הכי מצחיק שפעם גם רצו שמועות לגביי חחח שזה הדבר שאני הכי אנטי אליו. חשוב להשריש מגיל צעיר שמדובר בחומר שמרסק את הגוף ושהילדים שלנו לא יפלו לזה. מסקרן אותי מה חשבתם והאם גם אתם ניהלתם את השיחה הזו כבר?", שאלה את עוקביה.

וואלה! סלבס ניהלה שיחה עם החולד שלה אחרי שהיא התמכרה למשלוחים של שווארמה עד הדלת ולא יצאה מהבית חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully