וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיר בורגיל מגיבה לראשונה על ההברזה מהחתונה של אחיה

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 16:11

החתונה של יוצאי האח הגדול, שי לי ושניר בורגיל, הצליחה לחרפן את עם ישראל, בעיקר בעקבות ההברזה של אחות החתן, ספיר בורגיל. עכשיו, היא מגיבה לראשונה. וואלה! סלבס דם סמיך ממים

ספיר נגד שי ושניר. אינסטגרם יח"צ רשת 13, עיבוד תמונה
איזו סמטוחה/עיבוד תמונה, אינסטגרם יח"צ רשת 13

למרות שקיבלנו סולחה גדולה בפריים טיים של רשת 13 בין האחים שניר וספיר בורגיל, בימים בהם עוד היו בבית "האח הגדול", לא הרבה אחרי יציאתם מתוכנית הריאליטי היחסים ביניהם התחילו להדרדר פעם נוספת והובילו לפיצוץ ענק וציבורי מאוד.

אמש (ג') מדינת ישראל חוותה רגעי טרלול רציניים סביב השאלה הגדולה "האם ספיר תגיע לחתונה של אחיה?" והתשובה?

אחרי תמונות פפראצי מהמרפסת של האחות המבריזה ועם סיום הגעת האורחים לאירוע הגדול של שניר עם בחירת ליבו מבית האח, שי לי בורגיל (זה חדש!), ספיר לא כיבדה בנוכחותה את האירוע, למרות שקיבלה הזמנה לפני כן משי לי. הסיבה שלא הגיעה? שניר לא הזמין אותה ולכן היא לא מוכנה.

בסטורי שהעלתה יוצאת הריאליטי לחשבון האינסטגרם שלה, הגיבה אחות החתן בפעם הראשונה לכל הסערה: "תן לאמונה שלך להיות יותר גדולה מהפחדים שלך" ", פתחה את הדברים עם מסר אמורפי.

הסטורי של ספיר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
מה זה אומר בכלל?/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן, היא לא טרחה להכביד יותר מידי במילים והוסיפה: "תזכור, שלפעמים הדבר הקשה לעשות והדבר הנכון לעשות הם אותו הדבר. תודה לכל מי שחיזק, כתב, סימס. אוהבת אתכם, ספיר", חתמה יוצאת האח הגדול עם לב לבן.

בתגובות לסטורי של וואלה! סלבס לריב האחים, היה לגולשים לא מעט מה להגיד: "זה לא מכבד, בכלל לא משנה מה הוא עשה ואם הוא לא הזמין אותה אישית. תגיעי ותפתרו את הכל!", כתב עוקב זועם.

תגובות נוספות כמו: "מזעזעת, חסרת כבוד לאח שלה ולמשפחה", "לחתונה של בר ואליאב כי הלכה אבל של אח שלה לא... הזוי כמה שהיא אוהבת תשומת לב", ו- "מביש, הייתה צריכה לבוא לפחות מכבוד להורים שלה", כיכבו גם כן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תגובות העוקבים של וואלה! סלבס. אינסטגרם, צילום מסך
תגובות העוקבים של וואלה! סלבס/צילום מסך, אינסטגרם
תגובות העוקבים של וואלה! סלבס. אינסטגרם, צילום מסך
תגובות העוקבים של וואלה! סלבס/צילום מסך, אינסטגרם

מהצד השני, היו לוואלה! סלבס גם עוקבים שדווקא לקחו את הצד של ספיר: "אין על הלב של ספיר, כמה היא נתנה להתפייס איתו והוא שכח הכל ברגע", "אם אח שלה שניר היה מזמין אותה, היא הייתה באה... הוא לא רצה שהיא תגיע אז לא הייתה לה ברירה" ו- "היא עשת האת הבחירה הנכונה עבורה ועבור הנפש שלה", היה רק חלק ממה שכתבו הגולשים לטובתה.

וואלה! סלבס הלכה לחתונה של אחותה רק כי הייתה הבטחה לבופה מושקע. חבל שאף אחד לא טרח להתריע שהוא יהיה טבעוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully