וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ספיר הבריזה: מי עוד לא הגיע לחתונה של שי לי ושניר?

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 12:35

החתונה של שי לי עופרי ושניר בורגיל הוציאה אתמול מהבית כמה וכמה מכוכבי הביצה, וגם את אלו שהיו איתם בבית האח במהלך העונה. אבל חוץ מספיר, יש עוד אורח אחד שפספס את החגיגה. מי זה היה וגם- איך הסתיים המפגש בין יובל מעתוק לסתיו קצין? וואלה! סלבס סלקטורית

אורי כהן וניקול בוטביניק בחתונה של שי ושניר. אור גפן,
בקרוב אצלכם? אורי כהן וניקול בוטביניק/אור גפן
לין אלפי בחתונה של שי לי ושניר. אור גפן,
לפחות רוי לא הגיע. לין אלפי/אור גפן

כמו כל חתונה שמתקיימת בביצה המקומית שלנו, גם החתונה של יוצאי האח הגדול שי לי עופרי ושניר בורגיל שהתרחשה אתמול (שלישי) ב"הרמוניה בגן" הצליחה להוציא מהבית לא מעט כוכבים שעלו על החליפות והשמלות והגיעו במיוחד כדי להרים לזוג הצעיר. רבות כבר נכתב על כך שספיר בורגיל הבריזה ברגע האחרון, אבל וואלה! סלבס חשה בחסרונו של אורח נוסף שלא הגיע לחתונה.

לפני שנצביע על האשם, יש מי שכן בחרו להגיע ולטעום עוד קצת מ-15 דקות התהילה שהתקצרו להן בעקבות המלחמה שהגיעה זמן קצר אחרי סיום העונה: לארה מטודי, בן ויארניק, אורי כהן, ניקול בוטביניק, יענקי גולדהבר ולין אלפי שבילו בבית האח לצד שי ושניר הגיעו לחגוג עם הזוג הצעיר.

דודו כהן בחתונה של שי לי ושניר. אור גפן,
לא ראינו אותך הרבה זמן. דודו כהן מעפולה/אור גפן
קובי מחט וטילטיל בחתונה של שי ושניר. אור גפן,
התומכים. קובי מחט וטיל טיל/אור גפן

גם קובי מחט, טיל טיל, מעיין אשכנזי, דודו כהן וקווין רובין ואשתו דניאלה הגיעו לחגיגה ולא שכחו להביא איתם צ'ק מכובד במעטפה. אחד מהאורחים המיוחדים שהגיעו היה רועי עוז, האח הגדול בעצמו, שעבורו זו החתונה השנייה מתוך ארבע של דיירי האח לשעבר שבהן הוא צריך להיות נוכח, במיוחד לאור העובדה שהוא זכה בזכותם בחלקה שלמה בגן עדן.

גם זוכת העונה יובל מעתוק הייתה שם ונאלצה להתמודד עם מפגש מעט מביך מול מי שישבה לצדה על ספת הגמר, זוכת המקום השני סתיו קצין כמובן. השתיים אמנם היו חברות במהלך העונה, אבל רגע אחרי שהסתיימה הסתכסכו בעקבות דברים שאמרה סתיו על הניצחון של יובל, ועל אף שלאחרונה קצין אמרה שהיא תשמח לפתור את המחלוקת ביניהן, נרשמה תגובה קרה מזו של מעתוק שמעדיפה כנראה לשמור על היחסים כמו שהם עכשיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סתיו קצין בחתונה של שי לי ושניר. אור גפן,
הושיטה יד לשלום. קצין/אור גפן
יובל מעתוק בחתונה של שי לי ושניר. אור גפן,
העדיפה להתעלם. מעתוק/אור גפן

כאמור, ספיר בורגיל, אחותו של שניר, בחרה שלא להגיע לבסוף לאירוע על אף שקיבלה מהזוג הזמנה. על פי מקורבים, הסיבה שבחרה לבסוף להעדר מהאירוע ולא להגיע ביחד עם ארוסה, אברהם אקלום, היא כי לא קיבלה הזמנה אישית מאח שלה. אבל היא לא הייתה היחידה שהחסירה.

מי שעוד הורגש בחסרונו הוא דייר אחר, שדווקא היה קרוב מאוד לשניר בזמן שהותו בבית האח ואף הכיר אותו עוד לפני כן מהילדות, אבל לא נראה באופק וגם לא ברחבת הריקודים כששרית חדד הופיעה בפני כל המוזמנים. אז אם גם לכם, כמו לוואלה! סלבס, אורי נגר היה חסר, אז לא טעיתם- הוא אכן לא היה. מזל שיש לנו תמונות של מי שכן עלה על חליפה ושמלות נוצצות.

וואלה! סלבס אף פעם לא מבריזה מאירוע, אלא אם מדובר בקייטרינג טבעוני וגם אז היא מתלבטת אם לוותר על אוכל בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully