וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שקיבלנו תמונה זוגית: קים קרדשיאן והחבר נפרדו

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 15:58

בשקט בשקט, כבר כמעט שנה, מנהלת אשת העסקים וכוכבת הריאלטי קים קרדשיאן זוגיות מתחת לראדר עם שחקן הפוטובול אודל בקהאם ג'וניור. אבל לפני שזכינו לחשיפה ברשתות ותמונה זוגית מרשימה, השניים החליטו להפריד כוחות. וואלה! סלבס מפוספסת

קים קרדשיאן ושחקן הפוטבול האמריקאי אודל בקהאם ג'וניור. Perry Knotts/Getty Images, GettyImages
יאללה ביי/GettyImages, Perry Knotts/Getty Images

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קים קרדשיאן מנהלת חיים פומביים מאוד, זאת כמובן בלשון המעטה. חוץ מלתעד את חייה ברשתות החברתיות, היא כבר כמה שנים מסתובבת עם צוות צילום צמוד שמתעד אותה עבור סדרת הריאלטי של המשפחה, וכל זאת מבלי להזכיר את צלמי הפאפרצי שרודפים אחריה לכל מקום אליו היא מגיעה.

אבל בשנה האחרונה יש משהו שקרדשיאן הצליחה לשמור יחסית הרחק מאור המצלמות- הזוגיות שלה עם שחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור, הצעיר ממנה ב-12 שנה. השמועות על הזוגיות בין הכוכבת לספורטאי החלו בחודש ספטמבר האחרון, אבל מאז הם נראו פעמים ספורות יחד בציבור, ואף אחד לא הצליח לחלץ תמונה זוגית של ממש של השניים.

למרות שנראה היה שמערכת היחסים ביניהם מתקדמת בכיוון הנכון, כולל דיבורים על הבאת ילד משותף יחד, ועל אף שרק בתחילת החודש הם נצפו יחד, אתרי הרכילויות מעבר לים מדווחים דווקא כי השניים החליטו להפריד כוחות ולפרק את מערכת היחסים שנמשכה כשנה. הסיבה הרשמית לפרידה לא פורסמה, אבל אין ספק שהספקולציות יחלו לצוץ בקרוב.

וואלה! סלבס נפרדה מהחבר שלה אחרי שהזמין לה סמבוסק אבל שכח להביא ביצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully