וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שחשפה שחלתה בסרטן: קייט מידלטון יוצאת לחופשה עם המשפחה

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 15:19

אחרי שבועות ארוכים של שמועות וקונספירציות סביב מצבה, חשפה הנסיכה קייט מידלטון כי היא חולה במחלת הסרטן. רגע אחרי הגילוי המטלטל ועל רקע המאבק במחלה, המשפחה החליטה להתרחק מהכל ולצאת לחופשה. וואלה! סלבס זמן לנוח

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון עם הילדים ג'ורג' ושרלוט. Richard Pohle - WPA Pool/Getty Images, GettyImages
הנסיך וויליאם וקייט מידלטון עם הילדים ג'ורג' ושרלוט/GettyImages, Richard Pohle - WPA Pool/Getty Images

בסוף השבוע האחרון משפחת המלוכה הבריטית טלטלה את בריטניה ואת שאר העולם, אחרי שהנסיכה קייט מידלטון חשפה בהצהרה מיוחדת כי היא חלתה במחלת הסרטן. חשיפת המחלה הגיעה אחרי שבחודש ינואר עברה הנסיכה ניתוח מסתורי בבטנה, מה שהחל חרושת של שמועות ושלל תיאוריות קונספירציה הנוגעות אליה ואל מצבה הרפואי והמשפחתי.

על פי הדיווחים באתרי הרכילות מעבר לים, הנסיך וויליאם וקייט החליטו לצאת לחופשה משפחתית על מנת להתרחק מהכל, וטסו ביום שבת האחרון אל בית הנופש שלהם בנורפוק שבאנגליה. המשפחה תבלה את חופשת בית הספר של הילדים במהלך חג הפסחא בנכס המשפחתי של משפחת המלוכה, ויעדרו מהטקס המסורתי בו משתתפת משפחת המלוכה בקפלת סנט ג'ורג'.

מידלטון לא פירטה על סוג הסרטן בו חלתה, אך שיתפה בהצהרה שפירסמה כי היא עוברת טיולי כימותרפיה "מניעתיים". עוד סיפרה הנסיכה כי הגילוי בדבר המחלה היה "הלם מוחלט" עבורם וכי הם עושים הכל על מנת לנהל את המצב באופן פרטי. על פי ההשערות, הסיבה שלקח לארמון זמן רב כל כך כדי לחשוף את מחלתה של קייט, היא כי הם המתינו עד שוויליאם וקייט יספרו על המחלה לילדיהם הקטנים: "לקח לנו זמן להסביר הכל לג'ורג', שרלוט ולואי, בצורה ההולמת להם, ולהבטיח להם שאהיה בסדר", סיפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully