וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מאמינה שככה התגעגעו": אור לוזון מגיבה על החזרה לאינסטגרם

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 12:09

הסטייליסטית אור לוזון הדאיגה את חלק מהגולשים אחרי שנעלמה מהרשתות החברתיות לחודש, בלי לתת הסברים. אחרי החזרה המרגשת שלה, היא התייחסה פעם ראשונה לחוויה שעברה. וואלה! סלבס ניקוי רעלים

אור לוזון. אינסטגרם, צילום מסך
אור לוזון/צילום מסך, אינסטגרם

הסטייליסטית אור לוזון נעלמה משדה הראייה הווירטואלי שלנו בחודש האחרון בלי יותר מידי הסברים אחרי שהפרידה מבן הזוג לשעבר, זיו בן גלים והצליחה להעלות שאלות אצל גולשים רבים שתהו מה קרה לאושיית הרשת שבדרך כלל מעדכנת כל פרט מחייה?

החזרה המיוחלת קרתה רק אתמול (ב'), אחרי ששבה לארץ מחופשה בחו"ל. בסטורי שהעלתה הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלה, היא שיתפה על חווית ההתנתקות מהרשתות החברתיות למשך מספר שבועות: "רק אתמול חזרתי מדובאי ורק היום החלטתי שאני חוזרת לאינסטגרם פשוט ככה".

לוזון המשיכה בהוקרת תודה על הדאגה: "אני רוצה להגיד לכם כמה דברים- אחד, יש לי אני לא יודעת, נראה לי קרוב לחמשת אלפים הודעות ואין, אין סיכוי בחיים שאני אצליח לענות, סליחה ותודה. אני לא מאמינה שאנשים ככה התגעגעו אליי, כאילו אנשים שאני לא מכירה ככה התגעגעו אליי. לאנשים שאני מכירה אני לא מתגעגעת ככה, שתדעו".

הסטורי של אור לוזון על החזרה לאינסטגרם/אינסטגרם צילום מסך

"באמת זה מטורף ברמות ודבר שני, תקשיבו אני חייבת להגיד לכם, זה נשמע לא אני, אבל יש לי מסקנה מאוד חשובה", הכינה הסטייליסטית את קהל העוקבים לקראת התובנה והמשיכה: "עזבו שזה היה כיף חודש בלי האינסטגרם וזה, אבל לטוס לחו"ל בלי סטורי זה כיף ברמה שכאילו, נכון שזה הזייה שאני אומרת את זה? שזה בא ממני".

"אבל אתם לא מבינים, אין לי כמעט תמונות וסרטונים בטלפון, כל פעם שבאתי לצלם אמרתי בשביל מה? אני גם ככה לא מעלה. מה יש לי לצלם את השולחן? מה יש לי לצלם, לא יודעת מה, את האוכל? זה גאוני", חתמה את רגע האאוריקה שלה.

וואלה! סלבס לא מצלמת כלום כי לאף אחד לא אכפת מהשאריות הקרות שהיא אכלה ב-2 בלילה.

  • עוד באותו נושא:
  • אור לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully