וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה מבן הזוג והיעלמות מפתיעה: אור לוזון חוזרת

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 15:44

אחרי הדיווחים על הפרידה מבן הזוג ולא מעט שמועות, הסטייליסטית וכוכבת הרשת נעלמה מהראדר. אבל שלושה שבועות הספיקו, וכעת היא חוזרת למקום שהיא הכי טובה בו. וואלה! סלבס התגעגעה

אור לוזון שבה לאינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
וואלקם בק. לוזון/צילום מסך, אינסטגרם

הסטייליסטית ואושיית הרשת אור לוזון או בשמה המוכר יותר, אורלו, ידועה בחיבתה לסטוריז באינסטגרם בו היא מתעדת, כמו רבים מאיתנו, את חיי היום- יום שלה. בדרך כלל היא מעלה לשם תמונות מחופשות מנקרות עיניים, מסיבות שוות שהיא עורכת אצלה בבית, או סתם בילוי עם עומר אדם ושאר החבורה המוכרת שלה.

אממה, חדי העין שמו לב בתחילת החודש כי היא נעלמה מהרשתות החברתיות ולא רק שהיא לא העלתה שום דבר, גם חשבון האינסטגרם שלה נעלם כלא היה. אז נכון, אנחנו לא נולדנו אתמול וכבר נתקלנו בזה פעם או פעמיים וברור לנו שהחשבון הוקפא ולא נמחק, כי אף אחד לא יוותר באמת על מאות אלפי עוקבים, ועדיין מדובר בצעד משמעותי למי שחיה ופועלת ברשתות.

לוזון, שלאחרונה נפרדה מבן הזוג זיו בן גלים וחרושת שמועות אפפה את הפרידה, חזרה לאינסטגרם הבוקר (שני) ואיתה גם כל התמונות בפיד וכל העוקבים הנאמנים שלה. היא העלתה תמונה מהחופשה שלה בדובאי ולא שכחה להכריז בסטורי "I'm Back" עם שירה של נועה קירל ברקע.

וואלה סלבס! נעלמת מדי יום לכמה שעות טובות, ומסתגרת לה בשירותים.

  • עוד באותו נושא:
  • אור לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully