וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי התחיל עם מי? עומר אדם פותח הכל על הזוגיות עם יעל שלביה

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 11:56

על הפאוור קאפל הכי שווה בביצה שלנו, הזמר עומר אדם והדוגמנית יעל שלביה, וודאי כבר שמעתם. אחרי שנים שהכוכב לא סיפר את הצד שלו בסיפור, עכשיו הוא חושף את הכל. וואלה! סלבס פרפרים בבטן

למרות שהם ניסו לשמור על זה בשושו, על הזוגיות של הזמר עומר אדם והדוגמנית יעל שלביה שמעתם לראשונה בוואלה! סלבס ומאז לא הפסקנו להתמוגג מהם ומהיציבות במערכת היחסים של הפאוור קאפל האהוב בשנתיים האחרונות. כל מה שידענו עד עכשיו זה שהם התחילו עם דייטים מתחת לראדר, עברו לדובאי, חזרו ושיפצו את הבית במשמר השבעה. בקיצור- אין רגע דל.

אבל איך הכל התחיל? הגיע הזמן לגלות הכל.

אדם, שלא מרבה כלל להתראיין, הגיע לפודקאסט של שלישיית "מה קשור" ופתח קצת על חייו האישיים (מה שלא קורה בכלל). כזכור, בזמנו סיפרנו לכם על כך שהזוג האהוב נצפה במלון בתל אביב וכך גם עלינו על הזוגיות הזו, עכשיו הוא גם אישר את הפרטים באופן רשמי: "זה היה בפורים, לפני שנתיים בדיוק".

"היה לי אליה משהו שנים, ידעתי שזה זה", הודה. כשנשאל מי התחיל עם מי, סיפר אדם שהוא התחיל איתה: "ההורים שלי שיפצו את הבית, ועברו לסטאי, ראיתי שיעל העלתה סטורי מאותו המלון. אני באותו שלב החלטתי גם לשפץ משהו בבית, ביקשתי ממנכ"ל המלון לשלוח לה בקבוק יין, תשאל אותה אם היא רוצה לבוא לארוחת שישי- אבל היא לא באה".

עומר אדם יעל שלביה. אינסטגרם, עיבוד תמונה
מתוקים/עיבוד תמונה, אינסטגרם

"אחר כך אמא שלי התקשרה וסיפרה שראתה את יעל בלובי במלון והזמינה אותה להופעה שהיתה לי למחרת, היא הגיעה להופעה אבל לא כל כך תיקשרנו ואז עברתי לסטאי ולאט לאט..", וואלה! סלבס מחכה ליום שגבר ידבר עלייה כמו שהכוכב מדבר על שלביה.

כידוע, במהלך המלחמה תפקד אדם בצורה יוצאת דופן עם מיזם ההסעות לחיילים אליו גייס תרומות בסכומים מטורפים: "פנו אליי וסיפרו שפתחו חמ"ל בתא, העברתי להם כסף ואז יעל אמרה לי למה שלא ניסע אליהם, מעבר לכסף, בוא נרגיש משהו".

"אמרתי להם לבוא לחצר של סבא שלי, שנפתח כאן חמ"ל, אבל הם אמרו שיש להם כבר אופרציה שלמה שם, פתחתי פה לינק לתרומות ונכנסתי בזה כמו עבודה. קמתי בשמונה בבוקר", שיתף במחוייבות שהרגיש לפרויקט החשוב.

וואלה! סלבס לא זוכרת את הפעם האחרונה בה גבר חיזר אחריה. הומלס ברחוב נחשב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully