וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם לגמרי צמודים": מה קורה בין עומר אדם ליעל שלביה?

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 15:15

הדוגמנית ההורסת שסיימה מערכת יחסים רצינית לפני שבועות בודדים נראתה לאחרונה עם הזמר הפופולארי בלא מעט הזדמנויות. לפי מקורבים, רומן של ממש הוא רק עניין של זמן. וואלה! סלבס ממשיכה הלאה

יעל שלביה עומר אדם. ניר פקין
צמודים? יעל שלביה ועומר אדם/ניר פקין

בתחילת החודש שעבר סיפרנו לכם שיעל שלביה ובן הזוג ברנדון קורף נפרדו אחרי שלוש שנים של זוגיות דביקה ודיסקרטית. מאז, נראה שהדוגמנית הרותחת המשיכה הלאה.

בשיחה שוואלה! סלבס ניהלה עם מספר מקורבים לשלביה, הם סיפרו כי היא צמודה לזמר עומר אדם. לפני מספר שנים היו שמועות אודות זוגיות בין השניים, אולם הדוגמנית דאגה להכחיש ולטעון שהם רק חברים טובים. לאחרונה, הם החלו לבלות סופי שבוע ולערוך ארוחות שישי במלון יוקרתי בתל אביב.

"הם לגמרי צמודים", מספרת מקורבת לשניים. "הם מבלים יחד במלון, לא באותם חדרים אבל בארוחות קידוש יחד. זה לא סוד שעומר חיזר אחריה לפני שהיא וברנדון הפכו לזוג".

יעל שלביה יום הולדת יובל כהן. ניר פקין, מערכת וואלה!
חברים טובים, הא?/מערכת וואלה!, ניר פקין

אז האם מדובר בידידות קרובה, או התחלה של קשר רומנטי? ימים יגידו, אולם חבריהם של השניים חושבים שזה רק עניין של זמן. "מאז שהשניים נפרדו נראה כאילו החברות עלתה שלב. לדעתי לא רחוק היום בו השניים יצאו בזוגיות. אם הפרידה לא היתה כל כך טריה. זה כבר היה קורה. הוא תמיד היה בעניין שלה", סיפר מקורב נוסף לוואלה! סלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully