וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לא רגילה: לא תאמינו מה קרה לשי לי עופרי יום לפני החתונה

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 8:49

מחר כוכבת האח הגדול, שי לי עופרי, תעמוד תחת החופה עם בחיר ליבה, שניר בורגיל, אותו הכירה בבית המפורסם. אבל למה שקרה לה בהכנות- היא לא ציפתה: "מאיפה זה הגיע?". וואלה! סלבס לוק טיל

שי לי עופרי באזעקה/אינסטגרם צילום מסך

הדרמות סביב החתונה של יוצאי "האח הגדול", שניר בורגיל ושי לי עופרי, לא מפסיקות. זה התחיל מחילוקי דעות עם האחות של החתן ובעלה, ספיר בורגיל ואברהם אקלום, שהכירו גם הם במסגרת תוכנית הריאליטי ועכשיו גם החמאס החליטו להתערב.

הכלה המאושרת הגיעה ליום הכנות מרגש במיוחד באשדוד, שם נמצאת המאפרת של אושיית הרשת ונאלצה להתפנות למרחב המוגן אחרי ששוגר מטח של טילים לכיוון העיר הדרומית: "די ינעל ראבק! עכשיו זה נזכר? מאיפה זה הגיע?", זעמה עופרי מהסיטואציה המתסכלת שהפכה להיות המציאות שלנו. בואו נקווה שלפחות מחר, בחתונה הגדולה (ובכלל!), זה לא יקרה.

למרות שעל טקס החינה שהתקיים אמש (א') והיה לנשים בלבד, החליטה ספיר לוותר אחרי הסכסוך הציבורי מאוד שלהם, שמועות ברשתות החברתיות דווקא מספרות שלחתונה עצמה היא כן תגיע. הימור שלנו- אין מצב שהיא תבריז.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully