וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד אלוהים ישמור: עומר נודלמן פונתה מהסט עם כוחות מיוחדים

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 21:57

השחקנית והדוגמנית עומר נודלמן נקלעה לחוויה לא נעימה בעיר בני ברק אחרי יום צילומים לקראת פרויקט חדש ונאלצה להיות מפונה מהמקום בעזרתם של כוחות מיוחדים. וואלה! סלבס נושאת תפילה

עומר נודלמן ושון סימנוביץ' ברכיבה על סוסים. מסך אינסטגרם __omernudelman__, צילום מסך
עומר נודלמן ושון סימנוביץ' ברכיבה על סוסים/צילום מסך, מסך אינסטגרם __omernudelman__

בימים אלה, נראה כאילו חייה של השחקנית והדוגמנית עומר נודלמן נמצאים בעליית מדרגה, אחרי הפרידה וביטול החתונה שהייתה אמורה לקרות עם איש העסקים עידו ברניקר. למרות הקושי של הפרידה בשילוב עם המלחמה שהפכה את עולמינו, נודלמן מצאה פרינס צ'ארמינג חדש, שון סימנוביץ', אותו חשפה רק בתחילת החודש, אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על הזוגיות.

בין כל התהפוכות הרגשיות, השחקנית גם הצליחה להכניס עבודה רבה בלוח הזמנים שלה, אל לא ציפתה להתפתחות המסוכנת שהתרחשה ביום חמישי האחרון על סט הצילומים של הפרויקט החדש בו תככב. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, תיעדה הדוגמנית את הכוחות המיוחדים שליוו אותה עד שיצאה מכלל סכנה.

"ככה יצאנו אתמול מהחנייה בסוף יום הצילום האחרון של "בחורים טובים" בבני ברק. לא מעט חרדים התאספו מחוץ לבניין שצילמנו והיו שם צעקות, שלא לומר צרחות שקוראות לנו להסתלק ובשביל לשמור עלינו היו צריכים להעביר אותנו דרך גג של בניין אחר שנוכל לצאת... ביצור בלגן", כתבה לעוקביה.

הסטורי של עומר נודלמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עומר נודלמן/צילום מסך, אינסטגרם

נודלמן לא שכחה אתה האקלים הבעייתי בו אנחנו נמצאים ואת הקרע שגם ככה קיים בין האוכלוסיה החילונית לחרדית והבהירה את עצמה: "ברור לי שמדובר בקיצוניים ולא בכל החדרים בבני ברק. ובכל זאת, זה היה רגע לא נעים ומכעיס שהזוי שיקרה בשנת 2024 בישראל", חתמה עם אימוג'י עצוב.

וואלה! סלבס מתגנבת לבני ברק רק בשביל צ'ולנט של הביוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully