וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים את זה רשמי: עומר נודלמן לא מחביאה את הזוגיות החדשה

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 10:06

אחרי שפרסמנו לכם לראשונה על הזוגיות החדשה של עומר נודלמן ושון סימנוביץ', הגיע שלב ההוכחות. הפעם בדייט רומנטי ברכיבת סוסים משותפת - הנה כל התיעודים. וואלה! סלבס כבר על הסוס

עומר נודלמן ושון סימנוביץ' רוכבים על סוסים/מסך אינסטגרם eitamdror

לפני כמעט שבועיים סיפרנו לכן בפרסום ראשון של וואלה! סלבס על כך שעומר נודלמן, הדוגמנית ההורסת, חובקת בן זוג חדש וזה לאחר חודשיים בלבד מאז הפרידה מארוסה וביטול החתונה. כאמור, בראיונות שאחרי היא לא התביישה להגיד שהיא לגמרי פנויה לאהבה ונראה שזו הייתה רמיזה למה שיבוא, עקב הבויפרנד הצמוד שון סימנוביץ', אח של קורל סימנוביץ'.

את השבת האחרונה בילתה נודלמן על רקע נוף פסטורלי במיוחד, המון טבע, המון סוסים וחתיך אחד לצידה. על תקן המארחים: השחקנית גל מלכה ובעלה החקלאי בן רובין, על תקן המצטרפים איש השיווק איתם דרור ובעלו דניאל שליבו.

עומר נודלמן ושון סימנוביץ' ברכיבה על סוסים. מסך אינסטגרם __omernudelman__, צילום מסך
תמונת מעלית זה לגמרי רשמי/צילום מסך, מסך אינסטגרם __omernudelman__
עומר נודלמן ושון סימנוביץ' ברכיבה על סוסים. מסך אינסטגרם __omernudelman__, צילום מסך
לא חוסכת בתיעודים/צילום מסך, מסך אינסטגרם __omernudelman__

התיעודים הראשונים משטח המשק היו תמימים וזאת תוך כדי רכיבה משותפת על סוסים. עד שעוד סרטון ועוד אחד אחריו בחשבונות השונים של האושיות שנכחו (כולל שלהם), תיעדו את סימנוביץ' שהגיע כפלוס וואן של הדוגמנית. "תראו, תראו איך שון הולך אחריה, תראו איך שון הולך אחריה, אני בשוק זה זוג טרי", אמר דרור בדרך המשעשעת האופיינית לו בסטורי.

מיד לאחר מכן ישבו לבראנץ' ג'חנון כלבבנו, זאת לאחר שנודלמן עצמה העלתה כמה סרטונים בהם תייגה את הדייט החדש שלה אבל השיא - תמונת מעלית משותפת, שלגמרי אפשר להכריז עליה כיציאה מהארון.

וואלה! סלבס עוד מחפשת את האביר על הסוס, בינתיים הם רק בורחים ממנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully