וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פער הגילים השפיע": אלין כהן והחבר נפרדו

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 8:53

אשת העסקים הצעירה ואושיית הרשת אלין כהן ובן זוגה דיוויד כץ היו אמורים לחגוג בקרוב שנה, אבל בשקט בשקט החליטו בכלל על פרידה. מה קרה שם? וואלה! סלבס לב שבור

אלין כהן ודיוויד כץ. אינסטגרם, צילום מסך
אלין כהן ודיוויד כץ/צילום מסך, אינסטגרם

בחודשים האחרונים נחשפנו בצורה מדודה למדי לזוגיות המתפתחת בין אשת העסקים ואושיית הרשת אלין כהן בת ה-22, לבין דיוויד כץ, איש עסקים יהודי-אמריקאי בן 39. כהן המעיטה בהתחלה לדבר ולחשוף את הזוגיות, אבל דווקא אחרי שבתקופה האחרונה היא החלה לשתף יותר ויותר, כעת מתברר שהם נפרדו, כפי שפורסם לראשונה בישראל בידור.

כהן וכץ טיפחו זוגיות בשלט רחוק על קו ישראל-ניו יורק ואם שופטים לפי האינסטגרם, נראה היה שזה לגמרי הולך להם טוב. היא הגיעה אליו לביקורים, הוא הגיע לכאן לפגוש את המשפחה ודאג גם כשהוא רחוק לשלוח לה זרי פרחים מרשימים. לפני כחודשיים כהן אושפזה בעקבות דלקת קרום המוח ודייויד הגיע במיוחד כדי להיות לצדה, ורק לפני שבועיים וואלה! סלבס נתקלה בזוג יושבים לארוחת ערב רומנטית באחת המסעדות השוות בעיר. אבל מתברר שלא הכל היה וורוד, כי השניים כאמור החליטו להפריד כוחות.

"פער הגילים השפיע" סיפרה מקורבת לזוג. "הוא היה במקום אחד והיא במקום אחר ותוסיף לזה גם את המרחק- זה קשר בעייתי מלכתחילה". המקורבת המשיכה והוסיפה: "הוא היה בארץ לא מזמן והם החליטו בצורה בוגרת ומכבדת לסיים את הקשר הזה, בלי דרמות ובלאגן". כעת נישאר לנו רק לחכות לשאלות תשובות המפורסמות של כהן, שם היא כנראה תספר לנו קצת יותר, בדיוק כמו שחשפה ואישרה את אותה זוגיות.

וואלה! סלבס מטפחת מערכת יחסים בשלט רחוק עם פיצה שעדיין נמצאת אי שם בתנור.

  • עוד באותו נושא:
  • אלין כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully