וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע, מה?! הנשיקה הלוהטת של קים קרדשיאן ואמה רוברטס

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 13:21

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים הכי מפורסמת בעולם אמנם מטפחת בחודשים האחרונים זוגיות חדשה, אבל זה לא מפריע לה לחלוק נשיקה לוהטת עם השחקנית אמה רוברטס. אז איך זה קרה? וואלה! סלבס צרפתייה

אשת העסקים וכוכבת הריאלטי קים קרדשיאן ממזמן לא מסתפקת בתארים המזוהים איתה כבר כל כך הרבה שנים, והוסיפה לעצמה לא מזמן טייטל נוסף: שחקנית מצליחה שכובשת את המסך. בשנה שעברה כיכבה בתפקיד אורח בסדרה "אימה אמריקאית", ועכשיו היא חוזרת פעם נוספת לסדרה עם סצינת נשיקה מפתיעה במיוחד.

בטריילר החדש שפורסם אתמול (רביעי) לקראת יציאת החלק השני של הסדרה המצליחה, שבשמו המלא נקרא American Horror Story: Delicate Part Two, ניתנה הצצה לסצינה מסקרנת בין קרדשיאן לבין השחקנית אמה רוברטס, בה הן חולקות נשיקה לוהטת במיוחד. בסצינה אחרת, אגב, קרדשיאן סוטרת לרוברטס בסטירה מצלצלת בשהיא עם פרצוף מרוצה למדי.

כשכוכבת הריאלטי לוהקה לסדרה לפני כשנה לא מעט גולשים הו סקפטיים לגבי הופעתה ותפקידה כשחקנית, אבל כמו בכל דבר כמעט שהיא נוגעת ועושה, גם כאן היא הצליחה להפתיע את המצקצקים וזכתה ללא מעט מחמאות על ההופעה שלה בסדרה. שני הקטעים של צמד הכוכבות, לצד קטעים נוספים שיצאו לקראת עליית החלק השני, כבר מעוררים לא מעט סקרנות ברשת כשמעריצי הסדרה מצפים בקוצר רוח לראות האם קרדשיאן תמשיך להצטיין ולהפתיע.

ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully