וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשו כותרות כדי לפלג": מאיה ורטהיימר יוצאת להגנת עיריית תל אביב

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 20:50

אחרי שפורסם כי עיריית תל אביב חתמה על סעיף שיאפשר אכיפה ומתן קנסות נגד דוכני הנחת תפילין מחוץ לבתי ספר, אושיית הרשת מאיה ורטהיימר, אשתו של אסף זמיר סגן ראש עיריית תל אביב, יצאה להגנת העירייה והסבירה מה עומד מאחורי המהלך. וואלה! סלבס עושה סדר

מאיה ורטהיימר יוצאת להגנת עיריית תל אביב בעקבות סערת התפילין/צילום מסך אינסטגרם

ביממה האחרונה הרשת סערה סביב הפרסום כי ראש עיריית תל אביב רון חולדאי חתם על הסכם קואליציוני מול מפלגת מרצ בעיר, במסגרתו תוגבר האכיפה נגד דוכני אכיפת התפילין. אל הסערה הצטרפו גם לא מעט סלבס שיצאו בחריפות כנגד חולדאי, וכעת מאיה ורטהיימר, אשתו של אסף זמיר, סגנו של חולדאי, מתייצבת להגנת העירייה ומסבירה מה בדיוק עומד מאחורי הסעיף שעורר את הזעם הגדול, והלא בטוח מוצדק.

בסטורי שהעלתה היום (רביעי) לעמוד האינסטגרם שלה, אושיית הרשת ניצלה את המעמד ואת השאלות שקיבלה והסבירה בדיוק את מהות הסעיף שלא מתייחס לדוכני הנחת תפילין בלבד: "מדובר על דוכנים שהם מ- 100 מטר מחוץ לשטחי בתי ספר, אבל זה כל דוכן באשר הוא. זאת אומרת, עיריית תל אביב לא מוכנה שיהיו מחוץ לבתי הספר כל דוכן- דוכני עיתונים, מישהו אמר גם דוכן של איגי, אז כן גם של איגי, כל דוכן באשר הוא. וכן, גם דוכן הנחת תפילין על מנת למנוע מהילדים את כל הדברים האלה. כל אחד רשאי ורצוי שיתאפשר לו לעשות מה שהוא רוצה ואיפה שהוא רוצה, ופשוט דוכנים באשר הם שלא יהיו 100 מטר מבתי הספר".

ורטהיימר המשיכה וסיפרה כי לא מדובר על סעיף שנחתם רק מול מרצ, אלא גם מול המפלגות הדתיות בעיר, וטענה למעשה כי נעשה ספין תקשורתי שנועד לפלג: "זה סעיף שכל המפלגות הדתיות אגב ממש לא התנגדו לו מכיוון שמדובר על כל הדוכנים. פשוט לקחו את הסעיף הזה, עשו אותו כותרת וזה רק מפלג, משסע, וזה בדיוק מה שרוצים לעשות. בעייני זה לא נכון, כי זה ממש לא התקופה שהעם שלנו צריך את זה".

אסף זמיר מסביר על החוק נגד דוכנים מחוץ לבתי הספר/צילום מסך אינסטגרם

"אני חושבת שעיריית תל אביב מכבדת כל אחד, איש איש באמונתו יחיה ויעשה מה שבא לו, איפה שבא לו ופשוט לא מחוץ לשטח בית הספר. וזהו, אז לכל אלה שהיו מהירים בלכתוב דברים מגעילים, זאת הייתה הכוונה. תקראו, תבררו ואל תאמינו לכל כותרת", סיכמה.

לאחר שנשאלה מה בדיוק הבעיה בדוכנים מחוץ לבתי ספר, אושיית הרשת גייסה את בעלה, אסף זמיר, לטובת מתן התשובה: "הבעיה בדוכנים מחוץ לבתי ספר שבעצם אנחנו מנסים לשמור על בית הספר כאזור בטוח- מפעילות מסחרית, או דתית או מסיונרית או לא משנה מה, ממבוגרים שבאים במגע עם ילדים לצרכים שהם לא חינוכיים. כדי לעשות את זה יש כלל, 100 מטר מבתי ספר לא מניחים דוכנים מאף סוג, וצריך לאכוף אותו כדי לשמור את בית הספר כאזור בטוח כללי לילדים, שלא יבואו מבוגרים עם אף אג'נדה בשום נושא ולא משנה מה הוא בלי לעשות אבחנה".

וואלה! סלבס בעד חוק שיאפשר הקמת דוכני שווארמה במרחקים של 100 מטר לאורך כל הרחוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully