וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתוק לנשמה המכוערת שלך": שי לי עופרי יוצאת על עוקבת חצופה

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 14:52

עוקבת לא מנומסת בלשון המעטה שלחה הודעה ליוצאת האח הגדול ההריונית, שי לי עופרי, והזהירה אותה מלהשמין לפני החתונה: "שלא יקרה מצב ותהיי שמנה שם". וואלה! סלבס חולמת על קוראסון

שי לי עופרי ,שניר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
שי לי עופרי ,שניר בורגיל/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

על ההריון המפתיע של יוצאי האח הגדול שהכירו במסגרת תוכנית הריאליטי, שניר בורגיל ושי לי עופרי, שמענו לראשונה רק בחודש שעבר. מאז נראה שההכנות לחתונה וגם לחיים החדשים בתור הורים צעירים לא עוצרות אפילו לרגע ורק לאחרונה הם אפילו היו בטעימות עם הוריו של בורגיל לקראת אירוע החתונה.

עופרי לא מתביישת לשתף פרטים על החיים שלה ושל בעלה לעתיד ברשתות החברתיות, כולל גם על החשקים שמגיעים עם ההריון. מי שפחות עפה על הפרסומים היא עוקבת לא מנומסת שהיה לה חשוב שגם יוצאת הריאליטי תדע שהיא לא מרוצה: "די שי את תשמיני, את לפני החתונה. זה שאת בהריון לא אומר. זה לכל החיים החתונה, שלא יקרה מצב ותהיי שמנה שם".

כמובן שאושיית הרשת לא עברה על המילים בשתיקה ופרסמה את תגובתה להודעה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "מתה לדעת, את אמא? היית בהריון? מה את מנסה להגיד לי? לצום? לא לספק את החשקים שלי כי אני עלולה להראות 'שמנה' בתמונות של החתונה שישארו איתי לנצח?".

הסטורי של שי לי עופרי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שי לי עופרי/צילום מסך, אינסטגרם

"עכשיו שימי אות בצד, אני חשופה לקהל מתוך בחירה, התמודדתי יופי יופי עם ביקורת לא פחות קשה, תתארי לך שאת אומרת את זה לאישה שיש לה קושי עם מבנה הגוף שלה, כזאת שהדימוי העצמי שלה נמוך, חוסר ביטחון".

יוצאת הריאליטי המשיכה והתרעמה: "יש לך מושג קלוש לאיזה נזק נפשי את עלולה לגרום לה? היד כל כך קלה על המקלדת, מבחינתך זה שגר ושכח מתוך מרמור ושעמום, את האחרות את יכולה לצלק! לכי תדפקי קוראסון, את זקוקה בהול לקצת מתוק לנשמה המכוערת שלך".

וואלה! סלבס אוכלת קוראסון כל יום והנשמה שלה עדיין מכוערת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully