וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצדיעה לחד הוריות": נועה רוזין ובנה אושפזו בבית החולים

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 20:51

אושיית הרשת נועה רוזין הביאה לעולם את בנה השלישי, שאושפז מיד אחרי הלידה, רק בחודש ינואר האחרון. עכשיו, הכוכבת שיתפה שגם היא נאלצה להתפנות לבית החולים ובנה הקטן נכנס לאשפוז פעם נוספת. וואלה! סלבס אמא לביאה

בווידאו: נועה רוזין מתארחת בסוויפ אפ על סושיאל במלחמה/במאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, תאורה: יוסי אדידגס, הפקה: חגית ברק

לקראת סוף חודש ינואר האחרון, שיתפה אושיית הרשת, נועה רוזין, שהביאה לעולם את בנה השלישי, הילד השני המשותף שלה ושל בעלה, המסעדן אריאל לייזגולד. "לפעמים, לא משנה כמה הכנה נעשה מראש: לחיים יש תכניות אחרות בשבילנו. כמו אשפוז של 10 ימים בפגייה כשהילד לא פג", שיתפה בזמנו על החוויה הלא פשוטה שעברו אחרי שהעולל הקטן העביר את ימיו הראשונים באשפוז.

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, חשפה רוזין על אשפוז נוסף, הפעם שלה: "לפני שלושה ימים, בקץ שלושה שבועות בהם אני מטפלת בכל בני הבית החולים, אחד אחרי השני, הגיע תורי. אמהות נופלות תמיד בסוף", כתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינטסגרם והוסיפה: ""חחחחח אמר העתיד. "Hold My Beer"".

"בדיקות דם, משטח גרון, סטרפטוקוק בשיא הדרו, חוסר יכולת לדבר, מדגדגת את ה-40 מעלות חום ועמוק בלב חשבתי: זה זוועה, אבל יש לי קצת זמן לנוח. ובזמן שכל הכיף הזה קורה, רני כבר יומיים לא משהו- ולקינוח מעלה חום. וחום אצל תינוקות בגיל הזה שווה דוך למיון".

הסטורי של נועה רוזין. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נועה רוזין/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של נועה רוזין. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נועה רוזין/צילום מסך, אינסטגרם

"באמת התגעגעתי לריח של יוספטל", כתבה אושיית הרשת בציניות, "ובחיים, זה אותו צוות של הפגייה, כאילו מעולם לא עזבנו. להיות חולה עם ילד חולה זה לא קל. מצדיעה לאמהות חד הוריות, לנשות המילואים והקבע שעושות את זה לבד".

לבסוף, סיכמה את הסאגה יחד עם האבחנה: "זכינו בוירוס נשימתי שנקרא RVS, "הברונכיוליטיס הקלאסי". בקטנטנים ממש חייבים להפעיל את כל הפרוטוקול של ניקור מותני, בדיקות דם, שתן- כל החבילה שגורמת להורים לזיעה קרה. מכיוון שרני נולד עם בעיה נשימתית, הכל תחת זכוכית מגדלת גדולה יותר".

את לידתו של בן הזקונים שלה, עברה רוזין בעזרת ניתוח קיסרי, בעקבות טראומה שעברה בלידה עם בנה הבכור: "אחרי שעברתי קיסרי חירום לפני 8 שנים, הבנתי שאני זקוקה לכל התמיכה הנפשית כדי להשתחרר מתחושת ה'רמאית שלא באמת ילדה' ושלא נכשלתי כאישה וכאמא"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הסטורי של נועה רוזין. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נועה רוזין/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של נועה רוזין. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של נועה רוזין/צילום מסך, אינסטגרם

"בהריון של גורי (השני שלי) תקף אותי גל פאניקה בכל פעם שחשבתי על חדר לידה. החלטתי שאני רוצה קיסרי אלקטיבי (מתוכנן מראש) בכלל הלידה הקשה מאוד שהייתה לי. גיליתי שבאיכילוב יש הליך שנקרא קיסרי ידידותי ולכן בחרתי בו גם הפעם".

וואלה! סלבס מאחלת רפואה שלמה ובריאות איתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully