וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגשת: אושיית הרשת נועה רוזין חושפת שילדה לפני 11 ימים

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 10:30

אושיית הרשת ויוצרת התוכן חשפה אתמול כי לפני 11 ימים הביאה לעולם את בנה השלישי, ושיתפה כי נאלצו לאשפז את הרך נולד עד שאתמול יכלו סוף סוף להשתחרר לביתם. וגם: איזה שיר היא בחרה ללידה ומה שם הילד? וואלה! סלבס דודה שרופה

בווידאו: נועה רוזין מתארחת בסוויפ אפ על סושיאל במלחמה/במאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, תאורה: יוסי אדידגס, הפקה: חגית ברק
נועה רוזין מבשרת על הלידה. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב מתוקים!/צילום מסך, אינסטגרם

אושיית הרשת ויוצרת התוכן הקולינרי נועה רוזין חשפה אתמול (שבת) בעמוד האינסטגרם שלה כי לפני 11 ימים הביאה לעולם את בנה השלישי, הילד השני המשותף לה ולבעלה המסעדן אריאל לייזגולד.

רוזין בישרה את הבשורה המרגשת בסטורי שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה, ושיתפה מדוע חשפה על הלידה רק עכשיו: "לפני 11 ימים יצאנו מפתח ביתנו בדרכנו לניתוח קיסרי, ושבנו אליו רק היום", כתבה והוסיפה: "לפעמים, לא משנה כמה הכנה נעשה מראש: לחיים יש תכניות אחרות בשבילנו. כמו אשפוז של 10 ימים בפגייה כשהילד לא פג".

יוצרת התוכן שיתפה על הבחירה ללדת בקיסרי, אחרי שחוותה לידה טראומתית עם בנה הבכור: "אחרי שעברתי קיסרי חירום לפני 8 שנים, הבנתי שאני זקוקה לכל התמיכה הנפשית כדי להשתחרר מתחושת ה'רמאית שלא באמת ילדה' ושלא נכשלתי כאישה וכאמא", והוסיפה: "בהריון של גורי (השני שלי) תקף אותי גל פאניקה בכל פעם שחשבתי על חדר לידה. החלטתי שאני רוצה קיסרי אלקטיבי (מתוכנן מראש) בכלל הלידה הקשה מאוד שהייתה לי. גיליתי שבאיכילוב יש הליך שנקרא קיסרי ידידותי ולכן בחרתי בו גם הפעם".

נועה רוזין כותבת על הלידה. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות/צילום מסך, אינסטגרם
נועה רוזין כותבת על הלידה. אינסטגרם, צילום מסך
והמון אהבה/צילום מסך, אינסטגרם

במסגרת הניתוח בו בחרה ללדת, רוזין סיפרה כי ניתנה לה האפשרות לבחור את השיר שינוגן בחדר הלידה במהלך הניתוח, איתו יצא הילד לעולם. ואיזה שיר היא בחרה? לא בטוח שמדובר בשיר הראשון שהייתם חושבים עליו, כי הבחירה המקורית הייתה בשיר "שמח במטבח" בביצוע של עוזי חיטמן ואפי בן ישראל מתוך פרפר נחמד של שנות ה-90. ושם התינוק, אם תהיתם, הוא רני.

וואלה! סלבס לא עושה יותר בייביסטר מאז שקיבלה כוויה דרגה 2 בפעם האחרונה ששמרה על ילדים, אבל על אלו של נועה רוזין היא בהחלט מוכנה לשמור!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully