וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות לא עלינו: בלה חדיד חטפה מהעוקבים אחרי שדרכה על סוס

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 16:32

התרגלנו כבר לזה שהדוגמנית בלה חדיד דורכת בכל הזדמנות שיש לה על מדינת ישראל, אבל הפעם היא בחרה לעמוד דווקא על סוס בסט הצילומים וחטפה ביקורות מהעוקבים. וואלה! סלבס הוייסה

על הדוגמנית בלה חדיד התרגלנו לשמוע סביב המלחמה האחרונה בעקבות האמירות המקוממות שלה נגד מדינת ישראל. הדוגמנית אמנם הייתה הבולטת מבין האחיות בהבעת הדעות הפוליטיות שלה, אך הכוכב האמיתי בנושא הזה הוא כזכור אביהן שלה ושל הדוגמנית ג'יג'י, מוחמד חדיד, שהשווה בין ישראל לנאצים.

הפעם הייתה זאת בלה בצד שקיבל את הביקורות אחרי שפורסם השער שלה במגזין ווג איטליה, בו היא פיזית עמדה על גבו של סוס, שאפילו לא צולם במלוא תפארתו וחבל כי מדובר בחיה הרבה יותר מרשימה מהדוגמנית עצמה. הקאבר עצמו היה אמור להיות הקאמבק המפואר שלה, אבל לא נרשמה התלהבות.

גם הגולשים ברשתות החברתיות פחות עפו על הקונספט: "מסכן הסוס הזה, גם עמדו עליו וגם התמונה לא יצאה יפה בכלל", כתב גולש אחד שהסכים עם וואלה! סלבס גם כן והוא ממש לא היה לבד.

תגובות נוספות כמו: "אני יודע שצער בעלי חיים היו כועסים אם הם היו רואים את זה", "למה שהם ישתמשו ככה בסוס? ועוד לשער כל כך משעמם?" ו- "היא לא אמורה להיות אוהבת סוסים? למה היא מתעללת באחד?", כיכבו גם כן.

וואלה! סלבס ניסתה לעלות על סוס אבל הוא ברח בשנייה שראה אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully