וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה לא ציפינו: מה קרה כשדיאן שוורץ והנוכחית של האקס נפגשו?

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 11:15

ארועים משמחים מביאים איתם הרבה רגעים מרגשים, וביחד איתם גם כמה מפגשים שעלולים להיות מביכים במיוחד. תשאלו את דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי, צמד האקסים שגמר את היחסים ברע, ונפגשו אתמול באותה החתונה. איך הסתיים המפגש? וואלה! סלבס לסת שמוטה

דיאן שוורץ ויאנה ארונוב. אינסטגרם, צילום מסך
התגברו על זה יפה/צילום מסך, אינסטגרם

כולנו זוכרים את הזוגיות הספק אייקונית ספק רעילה של דיאן שוורץ ונתנאל רודינצקי, שהחלה בבית האח הגדול אל מול המצלמות והמשיכה גם קצת אחרי שהשניים יצאו מהבית. השניים יצאו יחד לפני כשנתיים, תקופה לא ארוכה אבל כזו שהרגישה אינטנסיבית במיוחד, ואף כללה קעקוע ומגורים משותפים, עד הפרידה שהייתה, במילים עדינות, לא ממש יפה.

מאז שוורץ היא רווקה מבוקשת ואילו רודינצקי נמצא בזוגיות עם מאמנת הכושר יאנה ארונוב, והשניים אף התארסו וכבר הספיקו להביא לעולם ילד משותף. אתמול (שני) כל השלושה נפגשו באירוע החתונה של בר כהן ואליאב טעטי, הזוג שהיה איתם בבית האח באותה העונה, ואם חשבתם שהמפגש המביך הסתיים בקייט פייט או לפחות התעלמות גורפת, תחשבו שנית.

לא רק שהחבורה אמרה שלום האחד לשנייה שכללו גם חיבוק ונשיקה, שוורץ וארונוב גם התחבקו עבור תמונה משותפת, ומי שהיה האחראי לתיעוד הוא לא אחר מאשר רודינצקי, שאף העלתה את התמונה לסטורי בעמוד האינסטגרם שלו. מבולבלים? גם אנחנו.

וואלה! סלבס פגשה לאחרונה גם היא את הנוכחית של האקסית, רק שבמקרה שלה זה הסתיים בלילה במעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully