וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלאס לבלבל במוח": דניאל גרינברג מגיבה לביקורות סביב המסיבה

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 19:43

אושיית הרשת דניאל גרינברג הצליחה להסעיר את הרשתות החברתיות ביממה האחרונה בעקבות מסיבת יום ההולדת שארגנה לעצמה ואליה הוזמנו העוקבות שלה בעלות של 249 שקלים. עכשיו, היא מגיבה לכל הביקורות. וואלה! סלבס באה לעזרת אחות

דניאל גרינברג בדובאי. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
דניאל גרינברג בדובאי/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg

אחרי מסיבת יום ההולדת של אושיית הרשת דניאל גרינברג במהלך סוף השבוע האחרון, נוצרה סערה לא קטנה ברחבי המרשתת אחרי שעוקבים ועוקבות רבים ביקרו את העובדה שהיא הזמינה את העוקבות שלה לחגיגה וגבתה מהן בין 199 ל- 249 שקלים כדי להיכנס לאירוע.

גרינברג לא התכוונה לעבור על הדברים בשתיקה והגיבה לסערה: "חחח פתאום כל מי שלא הייתה ומדגדג לה (בצדק, כי היה נדיר) הפכה להיות פרופסורית של העצמה נשית. אז נתחיל בזה שכן, היו נשות מילואים וכן היו אלמנות שאיבדו את היקרים להן מכל, כן היו גם נשים שמחזיקות בית לבד כשהבעלים שלהן בעזה... היו הכל מהכל וכולן עפו באוויר", כתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היום (א').

"כן, מכרתי לקהל שלי ב- 199/249 ש"ח כרטיס. מה כלול? אוכל, שתייה, אלכוהול, מוזיקה, הופעה של אלין גולן, נסרין קדרי, נרקיס ועדן בן זקן. כן כל זה! רק חכם ישאל את עצמו, איך? עלויות מטורפות. אז חלאס לבלבל את המוח על מה היא העצמה או לא", הטיחה בכל המבקרים.

דניאל גרינברג מגיבה לביקורות נגד יום ההולדת שלה. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג מגיבה לביקורות נגד יום ההולדת שלה/צילום מסך, אינסטגרם

"מספיק שאני בחרתי להרים ערב ביחד עם העוקבות שלי דווקא ביום ההולדת שלי ועשיתי משהו שגרם לאישה אחרת לאור ושמחה בלב, מספיק שגרמתי לאותה אישה אחרת לאור ושמחה בלב, מספיק שגרמתי לאותה האישה לרקוד, לצאת ולשמוח, להתארגן, להתייפייף ולצאת מהבית- העצמתי אותה! כן. העצמתי את הנפש שלה, חיזקתי אותה... ככה מעצימים!"

"כמובן שרק אני אבחר את מי להעצים... ולקהל שלי מגיע עולם", את הדברים חתמה אושיית הרשת עם עקיצה: "בכל אופן, שולחת אור ואהבה ואת מוזמת לאירוע הבא", מסרה לבחורה שהעבירה עליה ביקורת בסרטון ששותף.

אך גרינברג לא הייתה היחידה שהגיבה לעניין, מי שיצאה להגנתה הייתה לא אחרת מאחותה, קארין גרינברג, שכתבה גם היא: "לא יאמן כמה אין לאנשים במה להתעסק! העצמה נשית זה גם לא לפרסם פוסט כזה במטרה להוריד מישהי אחרת, שזה מה שמגזין "את" עשו... העצמה נשית זה גם לשתוק כשאין משהו טוב להגיד!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קארין גרינברג מגיבה לביקורות נגד אחותה. אינסטגרם, צילום מסך
קארין גרינברג מגיבה לביקורות נגד אחותה/צילום מסך, אינסטגרם

אחותה של אושיית הרשת המשיכה להטיח: "אז אם בחרת כבר לדבר על זה ולהגיד מה לא העצמה נשית... אז גם הפוסט הזה הוא לא העצמה נשית, אלא הרצון להקטין מישהי אחרת! היה אירוע מדהים רק של נשים... רקדו, אכלו שתו נהנו והיה מהמם!"

"הייתה רבנית שבירכה את החיילים ואת החטופים ואפילו הפרשת חלה! אז לא הבנתי מה הבעיה? כל אחד נהיה לי פה שופט של מה העצמה נשית ומה לא... והנה גברת את לא מעצימה אישה אחרת, את כרגע מנסה להקטין אישה אחרת אז אל תמכרי לנו העצמה נשית מה היא... תודה!", חתמה בנחרצות.

וואלה! סלבס יצאה עם אחותה לארוחת ערב וגילתה שהאחמ"ש בשווארמה בוגד בהן אחת עם השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully