וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת נגד דניאל גרינברג: "היא כלום ושום דבר בלי אייל גולן"

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 12:56

יוצאת הריאליטי חגגה מסיבת יום הולדת בנושא העצמה נשית, צעד שגרם ללא מעט סקפטיות בקרב גולשות, שתהו איך העצמה נשית מתכתבת הזוגיות של גרינברג ואייל גולן. וואלה! סלבס כלה

בסוף השבוע האחרון דניאל גרינברג חגגה את יום הולדתה ה-30 במסיבת ענק תחת הטייטל "העצמה נשית". עוד לפני שהאירוע התקיים, הרשת התמלאה בביקורות נגד יוצאת הריאליטי ובעיקר נגד מי ששילמו כדי לחגוג במחיצתה של אישה זרה. כן, אישה שאתם רואים בסטוריז ולא משנה כמה אתם מרגישים קרובים אליה, היא זרה.

"גם בחינם לא הייתי הולכת" כתבה גולשת אחת ואילו אחרת הוסיפה: "אשכרה בנות הולכות לזה. לא עברנו את גיל 14 מפגש מעריצים של הפיג'מות? עדר של מטומטמות שמשלמות 250 שקל על הדבר הזה". כאמור, התגובות נכתבו לפני שהאירוע התקיים. ומה קרה אחריו? שימו לב.

לאירוע הגיעו כ-2,200 נשים שנהנו מהופעות, כיבוד ומסיבה. מי שפחות התחברו לקונספט מיהרו להשתמש בטיעון משכנע למדי שכולל את אייל גולן, בן הזוג ואבי ילדיה של גרינברג: "כמה אירוני שדניאל עשתה אירוע העצמה נשית. העצמה נשית בתחת שלי, איפה ההעצמה שלה הייתה כשנשים התלוננו על בעלה? פתטית ומביכה", כתבה גולשת זועמת.

גולשות אחרות בחרו לא להתייחס לתוכן האירוע עצמו, אלא לקיומו: "זה הזמן לחגיגות 30? מנותקת מהמציאות. זו לא העצמה נשית, זו הרמה לעצמה בזמן שחטופות נאנסות בעזה".

וואלה! סלבס ערכה לעצמה חגיגת יום הולדת, אבל סיימה בסצנה מהקיץ של אביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully