וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היה כאן שום תעלול יחצני": סטפן לגר מגיב לסערה שחולל

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 14:07

אחרי שהפתיע את כולנו בפוסט חשוף ממנו השתמע כי הוא אב לילד בן 7, ואחרי שהתגלה כי מדובר בפייק ניוז שנחשד כתעלול יח"צני, הזמר מגיב סוף סוף לסערה וטוען כי מדובר בפערי מנטליות וכי לא הייתה לו כל כוונה לשקר. מאמינים לו? וואלה! סלבס מכנסיים בוערות

24 שעות סוערות במיוחד עוברות בגזרתו של הזמר סטפן לגר, שהצליח לחולל סערה שסחפה את הרשת (ואת מדורי הרכילות, כמובן) באופן שכבר הרבה זמן לא נראה בארצנו הקטנה. אחרי שפרסם אתמול (שבת) פוסט ממנו השתמע כי יש לו ילד בן 7 בשם כריס, הבוקר (ראשון) כבר התגלה כי מדובר בשקר וכעת הוא סוף סוף משיב לטענות.

בסטורי שהעלה הזמר הוא הבהיר את דבריו וטען, איך לא, שהטעות היא בכלל בהבנה של כולם ולא בדרך בה הוא כתב את הדברים, שנכתבו לטענתו מתוך המנטליות של התרבות האפריקאית שלו: "אני רוצה רגע לעצור ולהתייחס לפוסט שהעלתי אתמול עליי ועל כריס. כל מה שכתבתי שם היה בכנות שלא העזתי לחשוף מתחילת הקריירה שלי. פה גם הבנתי את הפער הגדול שבין הישראליות שלי לאפריקאיות שבי. כריס הוא בן משפחה משפחה ועבורי כמו אח/ילד קטן. אני מלווה אותו לאורך כל הדרך ונוצר בינינו קשר עמוק, מיוחד ומרגש. אני חש כלפיו אחריות אישית הוא בוטח בי כדמות אבהית. זאת מערכת יחסים שעבור מי שבא מתרבות אפריקאית מובנית מאליו".

על אף שלטענתו לא מדובר ביח"צ, הזמר ניצל את ההזדמנות להזכיר שוב את השיר החדש שלו שיוצא השבוע, המדבר על הקשר בינו לבין כריס: "ביום שלישי יחשף השיר עבור זה השיר הכי חשוב ואישי שהוצאתי עד היום. לקראתו הרגשתי צורך לפתוח בפניכם משהו שעד היום לא חשפתי. כמו שזה יצא ממני ככה הגשתי לכם אותו. לא היה כאן שום תעלול יחצני ויותר מזה, הנהלים שלי אפילו לא היו מעודכנים במהלך".

סטפן לגר מגיב לסערה שחולל. אינסטגרם, צילום מסך
סטפן לגר מגיב לסערה שחולל/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר המשיך וטען שמדובר בסך הכל בטעות בהבנה (של הקוראים, כמובן) והתנצל אם מישהו נפגע מדבריו: "הפוסט כבר הוגש לכם וכאן הדברים יצאו מפרופורציה ובתוך דקות כמו אש בשדה קוצים אני והמנהלים שלי הוצפנו בפניות. זאת לא הייתה התעלמות אלא רק להבין מה קורה. אוהב ומעריך אתכם ואל תרגישו מרומים. מתנצל אם מישהו נפגע באוזן אישי ובטח שלא הייתה לי כאן כוונה לעשות שימוש ציני ברגשות של אנשים. אוהב אתכם".

וואלה! סלבס אף פעם לא משקרת. היא פשוט מספרת רק את מה שמתאים לה, וממציאה את כל היתר.

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן לגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully