וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמטה הלסת: סטפן לגר אבא לילד בן שבע!

16.3.2024 / 20:35

הרקדן והזמר סטפן לגר מוכר לרבים בתור אישיות צעירה וחסרת דאגות, שמשתף המון מחייו ברשתות החברתיות, אך מתברר שכל הזמן הזה הוא הסתיר צד ענק שאף אחד לא היה מודע אליו. וואלה! סלבס סנדקית

הערב הזה לא יכל לקבל תפנית מפתיעה יותר עם חשיפתו של הזמר והרקדן סטפן לגר (25), על כך שהוא אבא לילד בן 7. הוריו של הרקדן נולדו בטוגו, הוא אזרח ישראלי ושיתף לא פעם על כך שהיה מועמד לגירוש בילדותו. ואף ויתר על האזרחות הזרה כדי להתגייס לצה"ל. לאחר מכן קיבל אזרחות ישראלית.

בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שיתף לראשונה על קיומו של כריס, בנו: "אוקיי.. לא יודע כלכך מאיפה להתחיל, אז אני אתחיל בלהגיד שכמו שכולכם מכירים אותי מן הסתם, אז אתם יודעים שאת הדברים הכי יקרים לי תמיד חשוב לי לשמור קרוב אלי במקום בטוח ורחוק מהרעש הזה שנקרא "רשת" שלא כולם יודעים להכיל אותו כמו שאני יודע".

"אבל יש מצבים שבאיזה שהו שלב אין דרך וצורך כבר לברוח מזה ובסוף דברים טובים תמיד מגלים, מודה שחשבתי מלא זמן על איך אעשה את זה, וזה מרגיש לי הזמן הנכון. אז גם אם מוזר לי עם זה מאוד, אז הנה מגלה לכם שכריס שלי אתה היום בן 7".

סטפן לגר ובנו כריס. אינסטגרם, צילום מסך
חמודים!!/צילום מסך, אינסטגרם

"כשאבא שלי היה מנסה להסביר לי מה זה האחריות הזאת, לא היה לי מושג על מה הוא מדבר עד שאתה הגעת, אתה זה אני לפני ואני זה אתה אחרי, ההרגשה הלא מוסברת הזאתי שיש בנינו, הדבר הטהור הזה שלא ידעתי שאני יוכל להרגיש בחיים בעצם שייך לי, לנו. אני גאה בך על כל מה שאתה עברת, ועובר, איך התבגרת איך אתה משתנה ומשתפר כל שניה כל דקה כל שבוע, חודש כל שנה", בירך הכוכב את בנו.

"איך אתה מקשיב ותמיד הקשבת גם בלי להבין בכלל מה אתה עושה בעולם המטורף הזה, כמה שאתה אוהב, אהוב, מוכשר, חכם, מבין לעומק ומקבל את המצב שלנו אתה יודע שחשוב לי שתיהיה לך ילדות שקטה ורגילה כמו שהיה לי לפני כל זה ושתתעסק במה שאתה אוהב כמו כל ילד רגיל".

זה מצחיק שכשאני הייתי אתה, אישיות האנונימית ותמימה הזאת היא דווקה זאת שהביאה אותי למקום הזה שבו כולם יודעים מי אני, אבל אני כבר לא יכול להחזיק ולסבול את זה שאתה זה אני, ושאפילו האנשים שדי קרובים אלי אפילו לא יודעים עלייך. יכול להיות שיכעסו, יופתעו ישאלו על איך הצלחתי לא לחשוף אותך, אבל לא אכפת לי הם מהר מאוד יבינו. כי זה שייך לנו ולא לאף אחד אחר. אני אוהב אותך", חתם האב הגאה.

וואלה! סלבס הפסיקה לנסות להסתיר את הכרס שלה כי בשלב הזה כולם כבר רואים.

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן לגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully