וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרשמה מבוכה? כשברקו ואופירה ועמוס ואירית נפגשו באותו האירוע

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 14:58

אשת העסקים אלונה ברקת ובעלה אלי חיתנו במהלך סוף השבוע את בנם האמצעי גיא, והאירוע היה הזדמנות מושלמת למפגש מעניין במיוחד בין צמדי האקסים אופירה וברקו ואירית רחמים ועמוס לוזון. איך הסתיים המפגש? וואלה! סלבס מתח בסכין

אירית רחמים ואופירה אסייג. אור גפן,
אירית רחמים ואופירה אסייג/אור גפן
אייל ברקוביץ' ושרון כהן ניר. אור גפן,
אייל ברקוביץ' ושרון כהן ניר/אור גפן

אם וואלה! סלבס הייתה יכולה להיות זבוב על הקיר, אין ספק שיש אירוע אחד שהיא לא הייתה רוצה לפספס, ולא בשביל לאכול מהבופה. האירוע המדובר הוא חתונת בנם של אשת העסקים והבעלים של קבוצת הפועל באר שבע אלונה ברקת ובעלה אלי, שציינו את המאורע המרגש במהלך סוף השבוע האחרון במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. אז מה היה כל כך מעניין שם?

תחת אותו אולם נערך למעשה מפגש מרובע, בין הבסטיות אופירה אסייג ואירית רחמים לבין האקסים שלהן- איש העסקים עמוס לוזון, בן זוגה לשעבר של רחמים, ואייל ברקוביץ', האקס הטלוויזיוני של אסייג. ואם לרגע חשבתם שהפגש יסתיים בנשיקות וחיבוקים, תחשבו שוב. על האוכל אמנם הופקדו קייטרינג פילפל, אך החריפות דווקא הגיעה ממקום אחר לגמרי.

עמוס לוזון. אור גפן,
עמוס לוזון/אור גפן
יוסי יהושוע וירדן הראל. אור גפן,
יוסי יהושוע וירדן הראל/אור גפן

בין כל הצדדים נרשמה התעלמות גורפת ואף אחד מהם לא החליף מילה עם הצד השני. ברקוביץ' הגיע עם בת הזוג שלו, שרון כהן ניר, רחמים ואסייג בילו יחדיו והצדדים ישבו בשולחנות נפרדים הרחק אחד מהשנייה. עוד בילו באירוע: שר הכלכלה ודודו של החתן ניר ברקת, הזוג (היחסית) חדש יוסי יהושוע וירדן הראל, ליאור נרקיס שעלה להופיע ועוד.

וואלה! סלבס הייתה נמנעת מלהגיע לאירועים רק כדי לא לפגוש אנשים, אבל לא יכולה לשאת את המחשבה לפספס ארוחה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully