וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פרשת הסרטון: אירית רחמים מספרת על הקשר עם עמוס לוזון

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 13:59

מפיקת העל אירית רחמים עברה פרידה מאוד ציבורית מאיש העסקים עמוס לוזון לפני כמה חודשים, ועכשיו היא חושפת את טיב הקשר שלהם אחרי פירוק החבילה. וגם, האם היא נמצאת בתחילתו של קשר רומנטי חדש? וואלה! סלבס מלרלרת

הסטורי של אירית רחמים. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אירית רחמים/צילום מסך, אינסטגרם

היה קשה שלא להיות מופתעים אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם לראשונה על הפרידה של מפיקת העל אירית רחמים ומי שהיה בן זוגה, איש העסקים עמוס לוזון, שקרתה ממש בחודש מאי האחרון. מאז הספיקו לעבור הרבה מים בנהר (או בבריכה) אחרי סערת פרסום הסרטון האינטימי של לוזון והחשדות כי מי שהפיצה אותו הייתה רחמים, חשדות שהתבררו כמובן כלא נכונים.

אם תהיתם, בדומה לעוקביה של המפיקה, מה מצב היחסים ביניהם היום, אז רחמים דאגה לענות על כך במהלך שאלות-תשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה: "אני מאמינה שכאשר מחליטים לפרק קשר זוגי ועוד קשר שהיה ארוך מאוד, הדבר הנכון ביותר עבורי, לא להיות בתקשורת, למעט מקרי חירום או לכבד זה את זו בימי הולדת. אז לשאלתך, בעצם יש למעלה מ- 50 שאלות אם אנחנו בקשר? אז לא!", קבעה בנימה נחרצת.

רחמים ולוזון נפרדו אחרי שמונה שנות זוגיות, ולאחר הפרידה מקורבים סיפרו שקיימת אהבה גדולה בין השניים, אבל גם לא מעט חילוקי דעות שהובילו לפרידה. "אכן, עמוס ואני חווים סוג של משבר במערכת היחסים הזוגית בינינו. לצד המשבר, קיימת בינינו חברות עמוקה ואהבה גדולה. ימים יגידו לאן יילך הקשר בינינו", סיפרה בזמנו.

הסטורי של אירית רחמים. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אירית רחמים/צילום מסך, אינסטגרם

שאלה נוספת שקיבלה מפיקת העל נגעה גם למצב הזוגי הנוכחי שלה, זאת אחרי שרק בחודש ספטמבר פירסמנו לראשונה כי היא נמצאת במערכת יחסים חדשה, שמתברר שהסתיימה מאז: "האמת שאני מחוזרת הרבה בתקופה האחרונה, זה נעים וכיף, אבל כרגע מתוך בחירה שלי לא נכנסת לזוגיות... כמובן שאם יהיה משהו אני לא אסתיר, אהיה גאה ואשתף אתכם", טוב לשמוע. "בשלב זה הבנים שלי בני הזוג", חתמה.

וואלה! סלבס מעולם לא הייתה בעודף מחזרים, רק בעודף משקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully