וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגוד עניינים? נחשפה הסיבה שבגללה אופרה עזבה את שומרי משקל

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 12:15

המנחה האגדית, אופרה ווינפרי, שיתפה לאחרונה שהיא ירדה במשקל בזכות הזריקה שמשגעת את הוליווד ולא בשיטת שומרי המשקל בה היא הייתה מושקעת גם כלכלית, אז מה הסיבה האמיתית שהיא עזבה את החברה? וואלה! סלבס נשקלת

מנחת הטלוויזיה לשעבר, אופרה ווינפרי, הודתה שנאבקה שנים במשקל שלה עד שהשתמשה בזריקת ההרזיה שמחרפנת את הסלבס בעולם: "שחררתי את הבושה שהייתה לי סביב הנושא והתייעצתי עם הרופא שרשם לי תרופה להורדה במשקל. עכשיו שאני משתמשת בה זה רק אם אני מרגישה שאני צריכה את זה בתור כלי עזר כדי לשמור על המשקל שלי יציב".

למה מדובר בצעד דרמטי?

ווינפרי לא רק תמכה בצורה פומבית פעמים רבות בתוכנית "שומרי משקל", אלא שהיא גם מושקעת כלכלית בחברה. לאחרונה היא מכרה את חלקה ועכשיו, היא חשפה את הסיבה האמיתית מאחורי העזיבה לקראת סרט דוקומנטרי מיוחד בכיכובה שיקרא: "An Oprah Special: Shame, Blame and the Weight Loss Revolution ".

"החלטתי כי הספיישל הזה באמת חשוב לי ואני רוצה להיות מסוגלת לדבר על הכל", סיפרה בתוכנית הלייט נייט "Jimmy Kimmel Live!" והמשיכה: "חברת שומרי משקל עוסקת במהותה בבריאות ומשקל תקין, והיא מוכרת גם תרופות לטיפול במשקל עודף. לכן התפטרתי מהדירקטוריון ותרמתי את כל המניות שלי למוזיאון הלאומי להיסטוריה ותרבות אפריקאי אמריקאי", הצהירה.

עוד סיפרה המנחה לשעבר על מה גרם לה להתחיל להשתמש בזריקה: "החלטתי לטפל בברך שלי בשנת 2021 ותן לי לספר לך, החיים שלי השתנו מאז. נדרתי נדר לאלוהים ואמרתי לו 'אם תתן לי ללכת שוב אני מבטיחה שאני אשנה את הצורה שאני חייה בה', הבטחתי שאני אביא את הגוף שלי לרמה הכי גבוהה שהוא יכול להיות בה בשבילי ובשביל הבריאות שלי", סיכמה.

וואלה! סלבס הייתה מנסה להוריד במשקל אבל היא לא רואה טעם בלהיות דקיקה- בעיקר לא טעם של שווארמה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully