וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הירידה במשקל: אופרה ווינפרי סירבה לאכול במהלך טקס האמי

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 14:52

מנחת הטלוויזיה המיתולוגית, אופרה ווינפרי, השיקה פיגורה חדשה אחרי שהורידה כמעט 20 קילו ממשקל גופה רק לא מזמן ונראה שהיא לא מתכוונת לחזור אחורה, גם אם מדובר בטקס האמי השנתי. וואלה! סלבס פיצה בשקית

הצהובונים מעבר לים והרשתות החברתיות סערו והתמלאו בספקולציות אחרי שמנחת הטלוויזיה לשעבר, אופרה ווינפרי, הציגה גזרה חדשה. חלק אמרו שמדובר בזריקה המפורסמת וחלק פרסמו מחדש ראיונות עבר מהארכיון בהם הצהירה שהיא לא מעוניינת בקיצורי דרך. גם ווינפרי עצמה סירבה להודות בהתחלה וטענה שמדובר היה באורח חיים בריא, עד שהסכימה לחשוף את את האמת.

יחד עם כוכבים נוספים ורבים גם היא הגיעה אמש (ב') לאירוע חלוקת הפרסים הגדול של טקס האמי. הייתם חושבים שבטקס נחשב כל כך בתעשיית הבידור יהיה אוכל לא פחות ממצויין, אבל מתברר שלא. בסרטון שהועלה לחשבון של הכוכבת Oprah Daily, גם אנחנו, פשוטי העם קיבלנו הצצה לאירוע שהתגלה כלא כל כך נוצץ מאחורי הקלעים.

בזמן שהסדרנים חילקו לסלבס ההוליוודים את ארוחת הקייטנה שלהם, שהייתה לא פחות מפיצה בשקית, היחידה שסירבה לקחת לעצמה גם לאכול היא ווינפרי עם טענה תמוהה: "אני לא רוצה להרוס לעצמי את השפתיים", אמרה כאילו לא מדובר בתיקון שאפילו וואלה! סלבס יכולה לעשות.

כאמור המנחה המיתולוגית הודתה בעובדה שהיא אכן השתמשה בזריקה שמשגעת את הוליווד לכאורה: "הפכתי להיות יותר ויותר מודעת לתרופות להורדה במשקל, אבל תמיד הרגשתי שאני צריכה להוכיח לעצמי שיש לי כוח רצון, היום אני כבר לא מרגישה ככה. השמנת יתר היא מחלה, זה לא קשור לכוח רצון".

"שחררתי את הבושה שהייתה לי סביב הנושא והתייעצתי עם הרופא שרשם לי תרופה להורדה במשקל. עכשיו שאני משתמשת בה זה רק אם אני מרגישה שאני צריכה את זה בתור כלי עזר כדי לשמור על המשקל שלי יציב", חשפה לאתר People.

לפני אותה שיחה עם האתר, עלה מחדש ראיון עבר שלה בו היא מתייחסת לזריקת האוזמפיק: "זאת הדרך הקלה לצאת מזה", הצהירה. חשוב להבהיר שלא מדובר בתרופת פלא, אלא ממש בתרופה אמיתית שנועדה לחולי סוכרת ואחת מתופעות הלוואי שלה היא ירידה חדה ומהירה במשקל בגלל שהיא מדכאת תיאבון. את כל ההשפעות שלה לטווח ארוך עדיין לא גילינו אבל בקצב הזה לא יהיה קשה למצוא אנשים לצורך המחקר.

וואלה! סלבס תמיד העדיפה מזרקים שמלאים בשוקולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully