וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלה הבוערת: מה הדרך האמיתית בה אופרה ווינפרי ירדה במשקל?

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 9:42

המנחה לשעבר אופרה ווינפרי השיקה גזרה חדשה שהצליחה לחרפן את ההמונים, עכשיו היא סוף סוף חשפה את הדרך בה השילה כמעט 20 קילו ממשקלה ולמרבה ההפתעה היא מנוגדת לכל מה שהצהירה בעבר. וואלה! סלבס אגדה דקיקה

בשנים האחרונות יוצא לנו לראות יותר ויותר סלבס משילים מגופם משקלים מרשימים על גבול הלא הגיוניים. למרות שמעטים מודים בכך ואפילו טוענים לאורח חיים שהקשר שלהם אליו רחוק ומנותק מהמציאות, אבל לא להתבלבל, יש סיבה טובה שהזריקה "אוזמפיק" הפכה לנושא הבוער בעולמות הוולנס.

המנחה המיתולוגית אופרה ווינפרי הציגה לאחרונה פיגורה חדשה, למרות שטענה שמדובר היה בתהליך טבעי לחלוטין, אמש (ד') התברר אחרת. בראיון ל- People, סיפרה הכוכבת על השינוי המחשבתי: "הירידה במשקל תפסה חמישה עשורים מהחיים שלי, המשקל שלי עלה וירד כמו יו-יו. והרגשתי שאני פשוט לא יכולה לכבוש את המטרה הזאת".

"התחלתי לצאת לטיולים בטבע ועשיתי לעצמי מטרות מרחק חדשות כל שבוע. התחלתי ללכת במהלך השבוע בין 4 ל-5 ק"מ, ובסופי השבוע אני הולכת בערך 15 ק"מ. התחלתי להרגיש חזקה יותר והרבה יותר בכושר ממה שהרגשתי כבר שנים. עכשיו אני אוכלת את הארוחה האחרונה שלי ב-4 בצהריים ומשתמשת בשיטה של שומרי משקל לספירת נקודות", סיפרה.

"האמנתי שכוח הרצון שלי היה זה שנכשל", שיתפה בתחשותיה. למי שלא טרחו לעקוב,נזכיר שבשנת 2021 עברה ווינפרי ניתוח בברך מאז היא החלה בתהליך ההורדה במשקל שהיא נמצאת בו עד היום: "הפכתי להיות יותר ויותר מודעת לתרופות להורדה במשקל, אבל תמיד הרגשתי שאני צריכה להוכיח לעצמי שיש לי כוח רצון, היום אני כבר לא מרגישה ככה. השמנת יתר היא מחלה, זה לא קשור לכוח רצון".

"שחררתי את הבושה שהייתה לי סביב הנושא והתייעצתי עם הרופא שרשם לי תרופה להורדה במשקל. עכשיו שאני משתמשת בה זה רק אם אני מרגישה שאני צריכה את זה בתור כלי עזר כדי לשמור על המשקל שלי יציב", אך למרות הרמז העבה, סירבה להגיד באיזו תרופה בדיוק מדובר.

בהמשך הראיון היא המשיכה והדגישה שהיא עושה את זה בצורה חוקית: "העובדה שזה מאושר על ידי רופא כדי לשמור על המשקל ולהישאר בריאה יותר, מרגישה כמו הקלה, כמו גאולה, כמו מתנה. אין לי שום דבר להסתיר או להתחבא מאחוריו ושיצחקו עליי שוב. אני סיימתי עם שיימיניג מאנשים אחרים, במיוחד כזה שמגיע מעצמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"לקחתי את התרופה לפני חג ההודיה כי ידעתי שמצפים לי שבועיים של אכילה רצופה. אז במקום לעלות 3 קילו כמו שעשיתי בשנה שעברה, העלתי רק כמה גרמים, זה משתיק את הרעש של האוכל". ווינפרי מספרת שמשקל היעד שלה הוא 72 ק"ג, אך מדגישה: "המטרה היא לא המספר, אלא התהליך שקורה מאז הניתוח".

בעבר כשנשאלה הכוכבת על זריקת האוזמפיק, תרופה שמיועדת במקור לחולי סוכרת אך בגלל שהיא מדכאת תיאבון נמצאת בשימוש גם לירדיה במשקל, היא דווקא נשמעה הרבה פחות בעד הרעיון: "זאת הדרך הקלה לצאת מזה", הצהירה.

וואלה! סלבס ניסתה להוריד במשקל אבל אז נזכרה בקיומו של הסמבוסק.

  • עוד באותו נושא:
  • אופרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully