וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: ליאור קינן וספי עובדיה הביאו לעולם את בתם הבכורה

עודכן לאחרונה: 15.3.2024 / 10:23

זוג כתבי החדשות מערוץ 13, ספי עובדיה וליאור קינן, קיבלו לעולם את בתם הבכורה אחרי תשעה חודשים של ציפייה גדולה, והמשיכו את הבייבי בום הגדול של הביצה המקומית. וואלה! סלבס אפידורל

סיפור האהבה של כתבי חדשות ערוץ 13, ספי עובדיה וליאור קינן, אמנם התחיל באולפני השידור של הערוץ, אך הגיע לנקודת ציון נוספת אחרי החתונה הקיבוצית הפסטורלית ומלאת הכוכבים של השניים שהתקיימה בחודש ספטמבר ב- 2022.

אתמול (ה') השניים קיבלו לעולם בשעה טובה את בתם הבכורה והמשיכו להגדיל את תופעת הבייבי בום שבשלב הזה כבר השתלטה לגמרי על הביצה.

כזכור, את הבשורה על ההריון בחרו השניים לספר בדרך יצירתית ומתוקה במיוחד: "בימים כל כך קשים ומורכבים, הצלחנו לתת לסבא וסבתא כמה רגעי אושר והתרגשות מהתוספת החדשה למשפחה שתגיע בקרוב. והלוואי שעד שהיא תגיע כבר יהיה פה טוב יותר, שהחטופים כולם יהיו בבית, והחיילים והחיילות ישובו בריאים ושלמים", כתבה בזמנו על הסרטון הממיס בו סבתא וסבא שלה קיבלו את החדשות הטובות.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully