וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות: ליאור קינן וספי עובדיה מצפים לבת בכורה

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 15:07

כשנה אחרי החתונה של הכתב הפוליטי ספי עובדיה עם כתבת הכנסת והמגישה של ערוץ 13 ליאור קינן, השניים חשפו שבקרוב יהפכו לראשונה להורים בסרטון מרגש בו הם דיווחו על החדשות המרגשות למשפחה. וואלה! סלבס אקטואלית

בין החדשות הלא פשוטות המקיפות אותנו בימים אלו, יש גם לא מעט רגעים של שמחה שמספקים גם קצת חדשות טובות המעניקות לא מעט תקווה, כשהביצה המקומית שלנו מספקת לא מעט לא מעט ידיעות משמחות שכאלו על לידות והריונות לאחרונה.

כתבי החדשות ספי עובדיה וליאור קינן בישרו היום (ה') כי הם מצפים לבת בכורה בסרטון מרגש שהעלתה קינן לחשבון האינסטגרם שלה. הכתבת סיפרה לסבה וסבתא על החדשות הטובות ודאגה כמובן לתעד את הרגע המרגש: "בימים כל כך קשים ומורכבים, הצלחנו לתת לסבא וסבתא כמה רגעי אושר והתרגשות מהתוספת החדשה למשפחה שתגיע בקרוב. והלוואי שעד שהיא תגיע כבר יהיה פה טוב יותר, שהחטופים כולם יהיו בבית, והחיילים והחיילות ישובו בריאים ושלמים", כתבה בצירוף לסרטון.

צמד הכתבים החלו לצאת ביוני 2021 ונישאו בחודש ספטמבר לפני כשנה, בחתונה קיבוצית ועמוסת טאלנטים מרצועות האקטואליה השונות של חדשות 13, שסיפור האהבה שלהם נולד בין הזכוכיות המשמשות כקירות באולפנים של נווה אילן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully