וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רגע שחיכיתי לו 36 שנה": מעיין אדם בוכה על פספוס רגע אישי במיוחד

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 11:05

ידוע שהורמונים הם חלק גדול מחיי היומיום של הריוניות, אבל כשזה מגיע לנקודות רגישות במיוחד - האפקט הוא כפול ומכופל. המגישה ואושיית הרשת שיתפה בבכי על רגע מרגש במיוחד, שלצערה פספסה. וואלה! סלבס מבינה לגמרי

מעיין אדם בוכה בסטורי על שפספסה את צעדיה הראשונים של בתה תבור/מסך אינסטגרם maayanadam

המנחה ואושיית הרשת מעיין אדם נמצאת כבר חמסה טפו בחודשי ההריון המתקדמים. כזכור, מדובר בהריון שני ומשמח עבור המגישה, אחרי שבתחילת חודש דצמבר האחרון בישרה המגישה על הבייבי שבדרך - בת נוספת לבית משפחת צלנר-אדם. במקביל לכל ההתרגשות שבדבר, הקימה לאחרונה אדם מיזם עסקי חדש ממנו צפויה להרוויח לא מעט, דבר שבאופן מאוד הגיוני דורש ממנה השקעה רבה גם על חשבון זמן בית ומשפחה.

בסטורי שהעלתה בעמוד האינסטגרם האישי שלה סיפרה לעוקביה על אחד הפספוסים הגדולים בחייה, שנבע כתוצאה מהשקעה נוספת בזמן משרד. וידאו קצר בו בוכה ומסבירה מה קרה, כזה שאפילו ליבה של וואלה! סלבס יצא אליה. "היום הייתי אמורה לצאת לפני שעה הביתה. אמרתי שאני אמשוך עוד קצת בעבודה לכמה דברים קטנים ופספסתי את הרגע שחיכיתי לו איזה 36 שנה. רוצות לראות?", שאלה את העוקבות.

הרגע המדובר עליו הצטערה המגישה ולגמרי אפשר להבין אותה (וכנראה שההורמונים הנוספים לא פעלו כאן לטובתה), הוא צעדיה הראשונים והקטנטנים של בתה הבכורה, תבור. בסטורי הבא כבר רואים את יובל צלנר, בן זוגה של מעיין, מחכה בזרועות פתוחות שתבורי תגיע עד אליו --כל זה כמובן מלווה בהתרגשות הצפויה.

וואלה! סלבס עוד זוכרת את צעדיה הראשונים לקראת אמה. היא לא תפסה אותה בזמן, מאז היא לא העפרון הכי מחודד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully