וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר את המוח שלי בחזרה?": התאונה הקטנה של מעיין אדם

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 10:40

בחודש חמישי להריונה, מודה המגישה והמשפיענית שהיא כנראה מתחילה לאבד את זה לגמרי וסיבוב של 20 דקות בחיפוש אחר האוטו שלה, הוביל אותה לתאונה קטנה פלוס התנצלות. וואלה! סלבס בלבלה

מעיין אדם שפשפה את הרכב בחניון. מסך אינסטגרם maayanadam, צילום מסך
איפה איפה איפה איפה איפה איפה האוטו?/צילום מסך, מסך אינסטגרם maayanadam

ידוע ש"טפשת הריון" זו תופעה מוכרת בקרב הריוניות. היא אמנם לא הוכחה מדעית, אך זו תמיד סיבה טובה לתרץ שלל התנהגויות, ספק מוזרות ספק משעשעות. מה זה אומר? שכחה (אפילו של הדברים הפשוטים ביותר), איבוד ריכוז וכל מה שקשור לטשטוש יתר של המוח. וואלה! סלבס אינה רופאה וגם לא מתיימרת להיות כזו, אבל אם יש משהו שהיא אוהבת זה לצפות מהצד ברגעים המשעשעים של כוכבות הביצה ההריוניות (וטפו חמסה לא חסר כאלה בתקופה האחרונה), והתמודדות איתם.

מעיין אדם שפשפה את הרכב בחניון. מסך אינסטגרם maayanadam, צילום מסך
אוי לא/צילום מסך, מסך אינסטגרם maayanadam
מעיין אדם שפשפה את הרכב בחניון. מסך אינסטגרם maayanadam, צילום מסך
אזרחית למופת/צילום מסך, מסך אינסטגרם maayanadam

תעלה ותבוא המגישה והמשפיענית מעיין אדם בחודש החמישי להריונה השני, בעודה משוטטת במשך כ-20 דקות ברחבי חניון בניסיון לנחש ולהיזכר היכן החנתה את רכבה, "אני בחודש חמישי ואני פשוט לא זוכרת איפה שמתי את האוטו. אפשר את המוח שלי בחזרה?", שואלת את עוקביה בסטורי לצד פרצוף אבוד ותוהה.

עד כאן הכל טוב ויפה עד הרגע שאיתרה את הרכב שלה, עלתה עליו, יצאה מהחנייה ושפשפה את הרכב השכן. אדם כמו אזרחית מן המניין, דאגה להשאיר לבעל הרכב המשופשף בטח התנצלות קטן, "מתנצלת מאוד!", בתוספת מספר הטלפון שלה ושמה - אנחנו בטוחים שהביטוח שלה ידאג לטיפול בהתאם. כל זה כמובן לא התפספס בסטורי של המשפיענית, שדאגה לתעד היטב את האירוע הקטן מסביב לאינספור הדברים שהיא עליהם כרגע. בין היתר, הריון, טיפול בבתה תבורי, העמדה של עסק חדש ובעל אחד שמועמד לראשות עיריית תל אביב.

וואלה! סלבס לא נכנסת לחניונים תת קרקעים, היא יודעת שאין לה דרך לצאת משם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully