וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסאובר: מה קים קרדשיאן חושבת על ביאנקה סנסורי אחרי פגישתן?

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 10:10

אשתו לשעבר של הראפר השנוי במחלוקת קניה ווסט, כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, נפגשה עם אשתו הנוכחית והמתפשטת, האדריכלית ביאנקה סנסורי. אז מה אם ילדיו חשבה על הנוכחית שלו לאחר מפגש הפסגה? וואלה! סלבס משפחה מודרנית

קים קרדשיאן ביאנקה סנסורי. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
קים קרדשיאן ביאנקה סנסורי/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

הלוקים המעורערים שאשתו של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט, האדריכלית ביאנקה סנסורי, העלו דאגה אצל אנשים רבים ברחבי העולם, כולל החברים והמשפחה שלה. קולות חוששים נוספים עלו אחרי שתועדה סנסורי עם בתו של הראפר, נורת' ווסט. אנשים תהו האם זה לגיטימי שהאדריכלית מסתובבת עירומה כמעט לגמרי בזמן שהיא עם ילדה בת 12.

במסיבת ההאזנה לאלבום החדש של ווסט, Vultures 2, שהתקיימה בסן פרנסיסקו, זכינו גם להכרזה על האלבום הראשון של נורת', וגם לראות בפעם הראשונה מפגש בין אשתו הנוכחית של הראפר לאשתו לשעבר ואם ילדיו, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן. אז מה חשבה קרדשיאן על סנסורי?

למרות שהשיחה בה תועדו שתיהן הייתה נראית מביכה להפליא, אולי זה בכלל הבוטוקס, כי מתברר שהן דווקא הוציאו את המיטב מהחברה אחת של השנייה: "שתיהן היו מאוד חברותיות ונהנו אחד עם השנייה", סיפרו מקורבים ל- Radar Online.

אך מתברר שהן לא רק בילו בנעימים אלא שגם הערב המשותף שלהן לא נגמר שם והשתיים המשיכו לבלות גם אחרי שנגמרה מסיבת ההאזנה, בחדר האמנים מאחורי הקלעים של המופע, אחרי ההכרזה המרגשת של נורת'.

וואלה! סלבס נפגשה עם החדשה של האקס ומעדה עלייה "בטעות" עם קפה שחור רותח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully