וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא הייתי מאושר יותר": מרגי מברך את אנה זק ליום הולדתה

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 13:00

הזוג המפתיע, הלוא הם כוכבי הפופ, יהונתן מרגי ואנה זק, ממשיכים להפגין אהבה אחד לשנייה, אפילו שיש ביניהם מרחק של אוקיינוס שלם. בהפגנת חיבה, הזמר בירך את אהובתו לכבוד יום הולדתה ה-23. וואלה! סלבס חיבוק וירטואלי

הברכה של מרגי לאנה. אינסטגרם, צילום מסך
הברכה של מרגי לאנה/צילום מסך, אינסטגרם

עברו כבר עוד מעט ארבעה חודשים מאז גילינו לראשונה על הזוגיות המפתיעה של כוכבי הפופ אנה זק ויהונתן מרגי ששברה את הרשת ואת המוח של גולשים רבים. מאז הם לא מתביישים בלהביע חיבה אחד לשנייה, גם אם זה כרגע רק ברשתות החברתיות בגלל העובדה שהזמר נמצא בימים אלה בארה"ב בקידום הקריירה הבינלאומית שלו ואפילו נפגש לא מזמן עם האייקון הבלתי מעורער, אלטון ג'ון, במסיבת האוסקר שערך הכוכב ההוליוודי.

אתמול (ג') חגגה זק את יום הולדתה ה- 23 והבוייפרנד מרגי לא שכח לברך קבל עם ואינסטגרם, משום מה באנגלית: "כל החברים שלי אומרים לי כמה שאני נראה מאושר מאז שפגשתי אותך. זה לא שלא הייתי שמח לפני כן, זה פשוט שלא נתקלתי בלב טוב וטהור כמו שלך... את יפיפייה מבפנים ומבחוץ".

"הלב שלי מלא באהבה ואני ושולח לך אותה מעבר לאוקיינוס, יום הולדת שמח שמח שמח", חתם עם שלל אימוג'ים של עוגת יום הולדת, לב תכלת וכנף של מלאך. כמובן שכלת יום ההולדת לא שכחה להודות לבן הזוג המאוהב.

אנה מגיבה לברכה של מרגי. אינסטגרם, צילום מסך
אנה מגיבה לברכה של מרגי/צילום מסך, אינסטגרם

גם התגובה של כוכבת הפופ הייתה באנגלית, למרות שלפי מיטב זכרונה של וואלה! סלבס שניהם דוברי עברית: "אני אוהבת אותך", כתבה זק באותיות גדולות שאפשר לפרש בתור צעקה והמשיכה עם הטון המאוהב: "עם כל הלב והנשמה שלי".

וואלה! סלבס הייתה אוהבת לחגוג ימי הולדת אם מישהו היה טורח לקנות לה מתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully