וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת האח הגדול נגד דניאל עמית: "פה עובר הגבול שלי"

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 11:48

עוד יום, עוד דרמה משעשעת המגיעה מפליטי האח הגדול: והפעם, פליטת הריאלטי לינור סביניק עולה למתקפה מול אושיית הרשת דניאל עמית, אחרי שזו טענה לדמיון בינה לבין הזמרת בילי אייליש. מה הרגיז אותה כל כך? וואלה! סלבס הומור עצמי

לינור סביניק נגד דניאל עמית. אינסטגרם, עיבוד תמונה
לינור סביניק נגד דניאל עמית/עיבוד תמונה, אינסטגרם

כל יום שעובר וואלה! סלבס מהרהרת לעצמה עם מי היא הייתה בוחרת לפתוח במריבה במידה והיה לה זמן פנוי, ובגין איזו טענה. גם כשהיא מגיעה לסיבות מופרכות כאלו ואחרות, עדיין יש מי שמצליחים להוכיח להפתיע אותה עם סיבה אפילו יותר משעשעת לפתוח איתה במתקפה, כמו במקרה התורן מהיממה האחרונה.

אושיית הרשת דניאל עמית העלתה בתמימות סטורי לעמוד האינסטגרם שלה בו שיתפה תמונות של יוצאת האח הגדול לינור סביניק, שהשתתפה בתכנית לפני כארבע שנים ומאז נהייתה אושיית רשת בעצמה, לבין הזמרת בילי אייליש וטענה לדמיון חיצוני בין השתיים. סביניק פחות התחברה להשוואה ויצאה כאמור למתקפה מפתיעה.

"כנראה שלחלק מהמשפיעניות בישראל נגמר התוכן ואין להן מה להעלות אז הן צריכות אותי. אין לי בעיה שישתמשו בפנים היפות שלי בשביל כל סוג של הומור. אני חיה הומור ואוהב לצחוק על עצמי", אם ככה, אתם בוודאי שואלים, מה עיצבן אותה כל כך בהשוואה?, הנה התשובה: "לעולם אף פעם בחיים שלך אל תשימי אותי באותה תמונה עם אישה שעונדת סיכה שתומכת להפסקת אש בעזה כי פה עובר הגבול שלי אנשים הזויים".

לינור סביניק נגד דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
לינור סביניק נגד דניאל עמית/צילום מסך, אינסטגרם

אכן, זה מה שהפריע לסביניק, העובדה כי ההשוואה (שוב נציין, החיצונית בלבד) נעשתה עם הכוכבת שענדה לטקס האוסקר שהתרחש לפני כיומיים סיכה הקוראת להפסקת אש בין ישראל לעזה. ללא ספק, מדובר בסיבת זעם משונה במיוחד. וכדי להדגיש עד כמה היא בעד הומור אבל לא במקרה המדובר, היא הוסיפה: "זה גם אחד החלשים לא מצחיק בכלל".

וואלה! סלבס מוציאה את האנרגיות שלה רק על מריבות חשובות, כמו מי יאכל את משולש הפיצה האחרון שנשאר במגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully