וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שנאת יהודים": נועה תשבי מגיבה לסיכות הפסקת האש באוסקר

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 9:27

המסבירה הבינלאומית נועה תשבי התקשתה לעבור בשתיקה על הסיכות שכיכבו על השטיח האדום בקריאה להפסקת אש במלחמה מול חמאס ולא פחדה לנקוב בשמות. וואלה! סלבס לא מפחדת מדרך ארוכה

אם עדיין לא הספקתם להתעצבן הבוקר בעקבות טקס פרסי האוסקר והדברים ההזויים שקרו שם, תנו וואלה! סלבס לשנות את זה. לא רק שהבמאי הבריטי-יהודי ג'ונתן גלייזר טען שישראל "משתמשת בשואה כדי להצדיק את הכיבוש" בנאום הניצחון שלו, אלא שגם כיכבה סיכה אדומה ושונה ממה שאנחנו מכירים.

מי שענדו אותה היו בין היתר הזמרת בילי אייליש ואחיה פיניאס, השחקן מארק ראפלו ועוד. ומשמעותה היא קריאה להפסקת אש בעזה. אפשר להבין למה מסבירת הכבוד שלנו, נועה תשבי, הייתה חייבת להגיב למפגן הבורות: "טקס האוסקר הערב היה תצוגה עדינה וגלויה של שנאת יהודים", פתחה את הפוסט הנוקב שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

"כוכבים הוליוודים כמו בילי אייליש, פיניאס, מארק ראפלו, אווה דוורני, רמי יוסף וקוואנה צ'סינגהורס לבשו סיכות אדומות שמייצגות את התנועה "Artists4Ceasefire". רמי יוסף הסביר שהסיכה מייצגת את 'הצדק לאנשים של פלסטין, זה מסר אוניברסלי של פשוט בואו נפסיק להרוג ילדים'. מי שחסרונן הורגש היו הסיכות הצהובות שמייצגות את החטופים שנלקחו לשבי על ידי חמאס ב- 7 באוקטובר".

תשבי המשיכה ונימקה: "זאת הנקודה: אם אתם קוראים להפסקת אש מבלי לקרוא לשחרור החטופים, אתם מקדמים את האג'נדה של חמאס על ידי זה שאתם מפקפקים בזכות של ישראל להגן על עצמה. אלה היו חמאס שתקפו באכזריות את ישראל ושברו את הפסקת האש ב- 7 באוקטובר".

"מאז, חמאס הספיקו לדחות הצעות להפסקת אש. חמאס לא מעוניינים בהפסקת אש, הם מעוניינים בלרצוח יהודים ולהקריב פלסטינים. אם לאמנים האלה היה אכפת כל כך מהפסקת אש, הם היו מפעילים את הלחץ על חמאס במקום לתקוף את ישראל".

"במקרה המתון ביותר, זוהי אנטישמיות תת-מודעת. במקרה הגרוע ביותר, אלה התקפות מכוונות נגד יהודים. בכל מצב, זה מזעזע וצריך לטפל בזה. אנחנו לא יכולים להרשות לסלבריטאים הוליוודיים לעבור מניפולציה כדי לקדם את אג'נדת השנאה של חמאס מסביב לעולם", חתמה את המסר החשוב.

עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully