וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהוב וגיבור שלנו": הברכה המרגשת של לוסי אהריש לצחי הלוי

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 10:58

החודשים האחרונים וודאי לא היו פשוטים לזוג האהוב, מגישת החדשות לוסי אהריש ובן זוגה, השחקן צחי הלוי. אפשר להבין למה ברכת יום ההולדת שכתבה לו מרגשת במיוחד. וואלה! סלבס איש משפחה

לוסי אהריש צחי הלוי בוקסה. אינסטגרם, צילום מסך
אהבה אמיתית/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בימים הראשונים למלחמה ולמציאות החדשה שנכפתה על אזרחי מדינת ישראל אחרי השבת השחורה והטבח הבלתי נתפס של ה-7 באוקטובר, היה השחקן צחי הלוי מהראשונים להתגייס לשירות המילואים כמו רבים נוספים בארץ ואפילו בעולם, שהגיעו מכל מקום כדי לשמור על המדינה.

"האהוב היקר לי מכל יצא להגן על המדינה, ואין מנוחה. הלב שלי שבור, למראות ולידיעות על יותר ויותר ילדים לאנשים שיקרים לי, שהידיעה הנוראית מכל הגיעה אליהם. הלב מרוסק למראות הזוועה והטבח שביצעו חיות אדם בחפים מפשע. אין מחילה אין סליחה אין הבנה!", כתבה בזמנו מגישת החדשות, אשתו ואם בנו של השחקן, לוסי אהריש.

לכבוד יום ההולדת של הלוי, העלתה אהריש סטורי לחשבון האינסטגרם שלה אתמול (ג') עם ברכה מרגשת במיוחד לכבוד יום הולדתו של בחיר ליבה: "מזל טוב אבא יפה, אהוב וגיבור שלנו, אהבה שלי, חבר הכי טוב שלי. בתמונה אחת הגשמת לי את כל מה שאי פעם איחלתי לעצמי"

לוסי אהריש מברכת את צחי הלוי. אינסטגרם, צילום מסך
לוסי אהריש מברכת את צחי הלוי/צילום מסך, אינסטגרם

"אושר גדול שמלא באהבה טהורה. תראה אתכם... מה הפלא ששניכם חוגגים באותו החודש", התייחסה מגישת החדשות לתמונה של השחקן עם בנם, אדם, והמשיכה באיחולים: "אני אוהבת אותך אהוב שלי. שרק תהיה לי... לנו מאושר", חתמה.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully